ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
429 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : رهبر و بحران ها

تنها چیزی که در زندگی یک رهبر، غیر قابل اجتناب است بحران است. وقتی به مقام رهبری می رسید مرتبا بحران های مختلفی را تجربه خواهید کرد. بحران های غیرقابل پیش بینی و ناخواسته که اغلب می توانند آسیب های جدی به شرکت وارد کنند. رهبر در جریان بحران ها لیاقت و شایستگی خود را نشان می دهد. در زمان بحران رهبر آرام، خونسرد و هدفمند است و کنترل امور را در دست دارد. رهبر سوالاتی می پرسد و اطلاعاتی را جمع آوری می کند.

رهبر موقعیت مورد نظر را با دقت ارزیابی کرده و برای کاهش خسارت یا قطع ضرر هر تصمیمی که لازم باشد می گیرد. رهبران بزرگ خود را موظف می کنند که ترس ها و تردیدهای خود را خصوصی نگه دارند. آنها نگرانی های خود را به کارمندان شان نمی گویند زیرا می دانند که این کار می تواند موجب سردرگمی افراد و افت روحیه آنها شود. به جای این کار رهبر سوالات زیادی می پرسد و در موقعیت های مختلف عمیقا تحقیق می کند تا به طور کامل آنها را درک کند و احساسات خود را خصوصی نگه می دارد. تا جایی که به اعضای سازمان مربوط می شود هر اتفاقی که بیفتد رهبر همیشه آرام، مثبت و ریلکس بوده و کنترل اوضاع را در دست دارد.

کنترل خود و رهبری

میان توانایی شما در موظف کردن خودتان و رفتارهایتان و آمادگی تان برای رهبری، ارتباط مستقیمی وجود دارد. فقط زمانی که به دیگران ثابت می کنید که کنترل کامل خودتان را در دست دارید آنها اطمینان پیدا می کنند تا شما را در مقام رهبری قرار بدهند و شما را در این مقام نگه دارند. رهبر می داند که هر چیزی به کسی بگوید یا هر چیزی که درباره کسی بگوید تشدید می شود. بنابراین افراد را تشویق و تحسین می کند چه در حضور آنها و چه در پشت سرشان. رهبر هرگز هیچ حرف منفی که می تواند سؤ تعبیر شود، انگیزه کسی را از بین ببرد یا برای کسی توهین آمیز باشد به زبان نمی آورد. اگر او با کسی مشکلی داشته باشد به صورت خصوصی و دور از دید افراد و بدون اینکه کس دیگری بشنود با او حرف می زند.

ویژگیهای رهبری

رهبران خود را موظف می کنند که برای هر نکته جزئی برنامه ریزی و آماده سازی کرده و آن را، سازماندهی و بررسی کنند. آنها به هیچ چیزی بی توجه نیستند. آنها سوال می پرسند تا مطمئن شوند که یک وضعیت، مشکل یا سختی را به خوبی درک کرده اند. رهبران بزرگ طوری رفتار می کنند که انگار صاحب کل شرکت هستند. آنها سطح بالایی از مسئولیت فردی را می پذیرند. رهبر هرگز شکایت نمی کند، بهانه نمی آورد و برای مشکلاتی که پیش می آید دیگران را سرزنش نمی کند. رهبران شدیدا عمل گرا هستند. آنها به دقت اطلاعات جمع می کنند و تصمیمات لازم را می گیرند. آنها تمهیدات و معیارهایی تعیین می کنند و دیگران را ملزم به رعایت آنها می کنند. آنها اصرار دارند که کارها سریعا به خوبی انجام شوند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *