ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
439 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : استعداد کافی نیست

همان طور که پیش از این گفتم بر اساس گفته های جفری کالوین در کتاب پرفروش اش که «به استعداد بیش از حد بها داده اند» نام دارد، اکثر مردم در اولین سالی که کار خود را شروع می کنند یاد می گیرند که چطور کار کنند و بعد دیگر بهتر نمی شوند. آنها فقط در یک نقطه در کارشان می مانند و پیشرفتی نمی کنند. اما تنها مسیری که با این روش در آن قرار می گیرید مسیر سرازیری است.

بسیاری از افراد در یک شغل سال ها کار می کنند و هرگز از حد معمولی فراتر نمی روند. آنها از هشت صبح تا پنج بعدازظهر کارشان را انجام می دهند اما هرگز حرکتی نمی کنند که مهارت هایشان بهتر شود. آن ها هرگز برای یاد گرفتن کارشان سرمایه گذاری نمی کنند مگر این که شرکتی که در آن کار می کنند هزینه را متقبل شود و برای شرکت در دوره ها به آن ها مرخصی بدهد.

یک فرد عادی فقط یک کار عادی انجام می دهد. و در نتیجه یک درآمد عادی دارد و تمام طول عمرش نگرانی های مالی دارد. چنین فردی هرگز متوجه نمی شود که گاهی اوقات آن چه یک فرد معمولی را از یک فرد عالی متمایز می کند یک تفاوت جزئی است. واقعیت این است که: «اگر در حال بهتر شدن نباشید در حال بدتر شدن هستید.» هیچ کس به مدت طولانی در یک نقطه نمی ماند.

روزی دو ساعت شما را به اوج می رساند

محاسبه شده است که برای این که از یک فرد عادی به یک فرد عالی تبدیل شوید تنها کاری که باید انجام بدهید این است که دو ساعت بیشتر در طول روز سرمایه گذاری کنید. فقط دو ساعت بیشتر در روز شما را از فردی که در تمام طول زندگی اش نگرانی های مالی دارد به یکی از افراد حوزه کاری تان تبدیل می کند که بیشترین درآمد را دارد.

مردم فورا می پرسند: «از کجا میتونم روزی دو ساعت بیشتر وقت گیر بیارم؟» ساده است: یک برگ کاغذ بردارید و محاسبات ساده زیر را انجام بدهید: ساعت های هفته را بشمارید: هفت روز ضرب در ۲۴ ساعت برابر است با ۱۶۸ ساعت. اگر از این تعداد ساعت، ۴۰ ساعت را برای کار و ۵۶ ساعت را برای خواب کم کنید کلا ۲۲ ساعت برایتان باقی می ماند. اگر از هر روز سه ساعت (جمعا ۲۱ ساعت) را برای آماده شدن و رفتن به محل کار و برگشتن به خانه کم کنید ۵۱ ساعت وقت آزاد برایتان باقی می ماند که میتوانید هرطور بخواهید از آن استفاده کنید.

اگر روزی دو ساعت را به سرمایه گذاری روی خودتان اختصاص بدهید یعنی ۱۴ ساعت در هفته این کار را بکنید، ۳۷ ساعت وقت برایتان باقی می ماند. این یعنی بیش از پنج ساعت وقت آزاد در روز تنها کاری که باید انجام بدهید این است که دو ساعت در روز را به کاری اختصاص بدهید که شما را در هر کاری که انجام می دهید از یک فرد عادی به یک فرد عالی تبدیل کند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *