ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
590 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: فهرست نقاط قوت

در این مقاله می‌توانید فهرست نقاط قوت که هر فرد می‌تواند داشته باشد را مشاهده نمایید، توصیه می‌کنم  این فهرست را مرور کنید و مواردی را که فکر می‌کنید در شما وجود دارد، برای خود یادداشت نمایید تا در مقالات بعدی به آن‌ها مراجعه نمایید:

  • موفقیت طلبی: همیشه نیاز دارید پیروز شوید و به انرژی و سخت کوشی معروفید.
  • فعال‌سازی: با به عمل آوردن اندیشه‌ها باعث می‌شوید اتفاقات به واقعیت بپیوندد.
  • سازش‌پذیری: آینده‌تان را مرحله‌به‌مرحله کشف می‌کنید. آدم انعطاف‌پذیری هستید که وقتی ملزومات کاری شما را به جهت‌های مختلف می‌کشد، می‌توانید همچنان سازنده باقی بمانید.
  • سازمان‌دهندگی: از مدیریت همه چیز لذت می‌برید و سازمان‌دهی را تا جایی ادامه می‌دهید که سازنده‌ترین ترکیب ممکن را به دست بیاورید. شما نمونه بارزی از انعطاف سازنده هستید.
  • اعتقاد: ارزش‌های اساسی خاصی دارید که قابل تغییر نیستند. براساس این ارزش‌ها، هدف معینی در زندگی‌تان می‌سازید.
  • فرماندهی: شما مسئولیت‌پذیرید. به‌سادگی می‌توانید عقایدتان را برای دیگران مطرح کنید. شما حضور دارید. موقعیت را به دست می‌گیرید و از اینکه دیگران را مطابق هدف‌هایتان مدیریت کنید لذت می‌برید.
  • ارتباط: دوست دارید توضیح بدهید، تفسیر کنید، در جمع صحبت کنید و بنویسید. احساس می‌کنید نیاز دارید اندیشه‌هایتان را به زندگی منتقل کنید و آن‌ها را با دیگران در میان بگذارید.
  • رقابت: موفقیت‌هایتان را با کسانی که از خودتان بالاتر می‌دانید، مقایسه کنید. رقابت به شما روحیه و انرژی می‌دهد.
  • اتصال: به‌نظر شما هر اتفاقی حکمتی دارد. می‌دانید که همه‌ی افراد به هم مرتبط‌اند و جزئی از پدیده‌ای بزرگ‌تر به‌شمار می‌روند. می‌دانید زندگی هدفی والاتر از روزمرگی دارد.
  • ثبات قدم: تعادل برای شما مهم است. خوب می‌دانید که باید با همه‌ی مردم، در هر سطح و مقامی که باشند، برابر رفتار کنید. به انصاف و عدالت برای همه اهمیت می‌دهید.
  • عبرت: به گذشته نگاه می‌کنید، چون می‌دانید پاسخ‌ها در گذشته نهفته است. به گذشته نگاه می‌کنید تا بتوانید حال را درک کنید.
  • سنجیده‌بودن: شما فردی ملاحظه‌کار، گوش به‌زنگ و رازدار هستید. خطرات را شناسایی و ارزیابی می‌کنید و سعی می‌کنید احتمال خطر را کاهش دهید. به‌طور ذاتی از قوه‌ی قضاوت خوبی برخوردارید و می‌توانید به دیگران پیشنهاد و مشورت بدهید.
  • توسعه‌دهندگی: ویژگی‌های بالقوه را در دیگران می‌بینید و افراد را مثل پروژه‌ای در حال پیشرفت می‌دانید که پر از امکانات است. هدفتان این است که به دیگران کمک کنید موفق شوند.
  • انضباط: جهان شما باید قابل پیش‌بینی باشد. دوست دارید دنیا را منظم و برنامه‌ریزی شده ببینید. به دنیایتان نظم و ساختار می‌دهید. از کنترل آشفتگی‌های جهان خوشتان می‌آید.
  • همدردی: می‌توانید عواطف اطرافیانتان را حس کنید و حتی اگر با آن‌ها موافق نباشید، دنیا را از دید آن‌ها ببینید. توانایی بالایی در درک دیگران دارید.
  • تمرکز: شما به مقصد کاملا مشخصی نیاز دارید. دوست دارید هدف گذاری کنید و در راه رسیدن به آن گام بردارید.
  • آینده‌گرایی: عاشق خیره شدن به افق‌های دورید. فردی خیال‌پرداز هستید که از آنچه می‌تواند پیش بیاید چشم‌اندازهایی در سر دارد.
  • هماهنگی: دنبال عرصه‌های توافق هستید و وقتی دیدگاه‌ها فرق دارد زمینه‌ی مشترک را جست‌وجو می‌کنید. از اختلاف دوری می‌کنید و دیگران را به‌سمت هماهنگی هل می‌دهید.
  • ایده‌پردازی: شیفته‌ی افکار نو هستید و می‌توانید بین پدیده‌های به‌ظاهر نامربوط، ارتباط ایجاد کنید.
  • هم‌گروهی: می‌خواهید مردم را در یک گروه بگنجانید و به آن‌ها حس هم گروه‌بودن بدهید. آدمی پذیرا هستید و از اینکه کسی در جمع احساس غریبگی کند، نفرت دارید.
  • فردی‌سازی: ویژگی‌های بی‌همتای هر فرد برایتان جالب است. روی تفاوت‌های بین افراد تمرکز دارید. فرد مناسب را برای بازی در بهترین نقش پیدا می‌کنید.
  • گردآوری: کنجکاو و عاشق گرداوری اطلاعات هستید. خیلی چیزها برایتان جالب است و از کسب اطلاعاتی که شاید روزی به کارتان بیاید لذت می‌برید. عاشق به‌روز کردن مغزتان با اطلاعات تازه هستید.
  • تفکر: از کارهای ذهنی خوشتان می‌آید و دوست دارید ماهیچه‌های مغزتان را ورزیده کنید. درون‌نگر هستید و از تنها بودن و فکر کردن لذت می‌برید. فعالیت ذهنی یار همیشگی شما در زندگی است.
  • یادگیری: به سفر از نادانی به خبرگی علاقه دارید. از اعتمادبه‌نفس حاصل از یادگیری مهارت‌ها به هیجان می‌آیید.
  • کمال‌گرایی: روی نقاط قوت تمرکز می‌کنید تا به برتری فردی یا گروهی دست پیدا کنید. دنبال تبدیل چیزهای خوب به چیزهای عالی هستید.
  • مثبت‌اندیشی: در هر شرایطی دنبال نقاط مثبت هستید. شور اشتیاقتان مسری است. می‌توانید حس شوخ‌طبعی‌تان را حفظ کنید. در انگشت گذاشتن روی نکات مثبت بهترین هستید.
  • اجتماعی بودن: از ارتباط صمیمانه با دیگران لذت می‌برید. همکاری با دیگران برای رسیدن به هدف برایتان لذت‌بخش است.
  • مسئولیت‌پذیری: شما مالکیت روانی هر چیزی را که به آن متعهدید، به عهده می‌گیرید و احساس می‌کنید از نظر عاطفی باید آن را پیگیری کنید تا به سرانجام برسید. شهرت و اعتبار شما به این است که کاملا قابل اطمینان هستید.
  • ترمیم‌کنندگی: عاشق حل مسائل هستید و از چالش‌ ارزیابی نشانه‌های مشکل، شناسایی مشکلات و پیداکردن راه‌حل برای آن‌ها لذت می‌برید. دوست دارید همه‌ی چیز را نجات بدهید و به آن زندگی دوباره ببخشید.
  • اطمینان به خود: به توانایی‌تان در مدیریت زندگی ایمان دارید. می‌دانید که تصمیم درست می‌گیرید و هدف‌های بلندپروازانه برای خودتان تعیین می‌کنید.
  • بزرگی: می‌خواهید همه شما را بشناسند و آدم برجسته‌ای باشید. عملکرد شما باید مملموس باشد و نیاز دارید به‌خاطر نقاط قوت بی‌همتایتان تحسین شوید.
  • استراتژیک: می‌توانید آشفتگی‌ها را کنار بزنید و بهترین مسیر را پیدا کنید. تفکر روشنی دارید و می‌توانید در موقعیتی که دیگران جز پیچیدگی چیزی نمی‌بینند، نظم را پیدا کنید. در ایجاد راه‌های جدید برای پیشروی استعداد دارید.
  • دلبری: دیگران را جذب خودتان می‌کنید. از چالش آشنایی با افراد جدید و علاقه‌مند ساختن آن‌ها به خودتان لذت می‌برید. دیدار با غریبه‌ها را دوست دارید و به ‌آسانی می‌توانید گفت‌وگو را با آن‌ها پیش ببرید.

فهرست نقاط قوت بالا را می توانید عمیق‌تر بررسی کنید و فهرست مربوط به خودتان را کامل‌تر کنید.

جنبش نقاط قوت دارد در زمینه‌های شغلی رواج پیدا می‌کند و شرکت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که وقتی نقاط قوت افراد برجسته شود، آن‌ها بهتر کار می‌کنند. سالیان سال در مشاغل سعی می‌شد به کارکنان کمک شود نقاط ضعفشان را بهبود دهند و این روند همچنان وجود دارد. با این حال، تمرکز نباید روی اصلاح نقاط ضعف باشد و شرکت‌ها کم‌کم دارند این را می‌فهمند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *