برندسازی شخصی : برند شخصی تان را در تلویزیون معرفی کنید
تلویزیون نهایت تجربه ی برندسازی است، که در آن تمامی جوانب برند شما با هم ترکیب می شوند تا در فضای سه بعدی تلویزیون پخش شود و شما و برندتان را به میلیون ها مخاطب معرفی کند. از اولین تماس شما با تهیه کننده و آخرین ثانیه ضبط در استودیو همگی، فرصتهای طلایی شما برای نشان دادن بهترین جنبه ی برندتان است.
اگر می خواهید اولین حضورتان در تلویزیون تاثیر گذار باشد باید یک سری نکات را رعایت کنید و برای حضور در تلویزیون کاملا آماده باشید، نکاتی که باید رعایت کنید عبارتند از:
- تمام یادداشت های مربوط به برنامه را یکجا نگه دارید. این کار باعث می شود که یک مرجع داشته باشید و استرس را کاهش می دهد و از این مرجع می توانید برای سایر رویدادهای رسانه ای استفاده کنید.
- به جزئیات برنامه توجه کنید، به همه ی حرف های تولید کننده با دیگران گوش کنید و آنان را رعایت کنید. از آنها بپرسید که چه لباسی بپوشید و چه وسایلی به همراه داشته باشید و….
- نام، عنوان، اطلاعات تماس افرادی که با آنها برخورو می کنید را بنویسید. بعد از هر صحبت یادداشت برداری کنید و پیگیری های لازم را فراموش نکنید.
- چندین قسمت از برنامه ای که می خواهید در آن حضور پیدا کنید را با دقت تماشا کنید. به تمامی نکات برنامه مثل: فرمت کلی، شیوه ی برخورد میزبان با مهمانان، روند گفت و گوی، مدت زمان هر بخش، نوع پوششان و … توجه کنید.
- در مورد موضوع صحبت تان یادداشت تهیه کنید. نکته های اصلی آن را مشخص کنید ولی نباید این نکته را فراموش کنید که مصاحبه ی شما تا حدی ممکن است ویرایش شود و در نتیجه چیزی متفاوت از انتظار شما شود. به همین دلیل با آمادگی کامل بروید و چیزی را حفظ نکنید.
- وسایل مورد نیاز خود را از یکی، دو روز قبل از برنامه آماده کنید تا چیزی را فراموش نکنید. حتما شماره تلفن و آدرس استودیو را همراه خود داشته باشید.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید