ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۸
520 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بدانید چه موقع تا دیر وقت بمانید و چه موقع زود بروید

یکی از قوانین نانوشته برای موفقیت این است که باید بعد از ساعات کاری هم در محل بمانید؛ چون دیگران می مانند. بازیکنان قانون هر وقت اراده کنند به منزل می روند و این همیشه زودتر از دیگران است.

دقیقا مانند ساعت ورودتان به اداره در صبح ها است. کسی نگفته است که شما باید زود برسید. این یکی از قوانین نانوشته است که نیاز به دانستن آن داریم و می توان آن را برای پیشبرد اهداف مان به کار گرفت. هدف این است که دیگران تصور کنند شما نیز به سختی دیگران کار می کنید.

قرار است راهی بیابید تا شما را فردی مطیع و پر کار بدانند، در حالیکه حقیقتا مجبور نیستید زیرا شما برتر هستید. شما وظایف خود را در ساعات کاری ثبت شده به انجام می رسانید، بنابراین نیازی نیست که بیشتر از زمان مقرر در شرکت بمانید.

اگر تا کنون به رفتار یک مُبلغ انگیزه دقت کرده باشد، خواهید دید آنها هنگامی که از مخاطبان پرسشی می کنند، دستان خود را بالا می برند، این کار سبب می شود شما نیز به صورت خودکار دست خود را بالا ببرید، زیرا در سالن دستی وجود دارد که بالاست.

فقط کافی است تا یکی از شما در زمان مقرر شرکت را ترک کند تا دیگران نیز از او پیروی کنند. ماندن شما در اداره به این دلیل که دیگران هم می مانند، بخشی از زندگی مدرن اداری است. همه تصور می کنیم که دیگران ما را زیر نظر دارند، همانگونه که ما نیز نسبت به آنها این طوریم.

اینکه ابتدا چه کسی برای استراحت می رود، چه کسی اداره را ترک می کند، چه کسی با خشم رئیس مواجه می شود، این باور کاذبی است. به طور قطع، اولین کسی که محل کار را ترک می کند، چیزی از دست نخواهد داد، بلکه دیگران را نیز آزاد می کند.

افراد گمان می برند که زودتر رفتن (در اصل در وقت مقرر رفتن) و زمانی که از ابتدا بنا را بر آن گذاشتیم؛ توجه دیگران را جلب خواهد کرد و در نظر آنها تنبل و از زیر کار در رو جلوه خواهیم کرد. ولی چنانچه با اعتماد به نفس و صادقانه قصد رفتن کنیم، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. فقط زمانی در نظر دیگران بد جلوه خواهیم کرد که دزدکی و مخفیانه از در پشتی در برویم.

بنابراین به راحتی برای آنها دست تکان دهید و بگویید؛ “لطفا نفر آخر چراغ ها را خاموش کند.” این که منصفانه است تا بگوییم هر کس به اندازه ی شما در کار خود لیاقت دارد، می تواند زود برود و شما قادرید به موقع وظایف خود را به انجام برسانید، جای بحث و گفتگو دارد. ولی شما مجازید تا اینگونه فکر کنید!

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *