ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۷
378 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: یک مخاطب، نه دو تا

سمیر هوسنی: “در این دنیا، دو نوع مشتری وجود دارد که باید راضی نگه داشته شود: مخاطب و تبلیغ کنندگان. بدون هر یک از این دو، ما قبل از آنکه بندر را ترک کنیم، غرق می شویم.”

نشردهندگان، دو مخاطب دارند: تبلیغ کنند و خواننده. همه ی نشردهندگان می گویند که اگر شما سمیر هوسنیِ خواننده را خشنود کنید، سرانجام تبلیغ کننده هم خوشحال می شود: اما حقیقت این است که بسیاری از ضروت حساب ها را تبلیغ کنندگان می پردازند و اغلب نشردهندگان چیزی را انجام می دهند که به باور آنها برای دریافت سریع وجه نقد، درست باشد.

کافی است فقط از آتلانتیک Atlantic درباره ی آن بپرسید. مانند بسیاری از شرکت های رسانه ای؛ آتلانتیک، فرصت های محتوای حمایت شده را به تبلیغ کنندگان می فروشد (Advertorials نامیده می شود) در یک مورد خاص در ژانویه ی ۲۰۱۳، داستان مورد حمایت کلیسای ساینتولوچی به نام (دیوید میسکاویچ علم شناسی رهبری می کند) انجام شد.

به طور معمول، ناشر با تبلیغات محتوای حمایت شده Sponsored content مثل این، دو کار می کند:

  • اول، با حامی کار می کند تا حدودی از اعتبار محتوی اطمینان حاصل کند.
  • دوم، به وضوح، محتوا را به عنوان تبلیغات، عنوان گذاری می کند تا مخاطبین به اشتباه تصور نکنند این محتوی مستقیما از خبرنگارانِ خوب آتلانتیک آمده است.”

متاسفانه، در این مورد (کلیسا) با استاندارد قابل قبولی انجام نشد و باعث طوفانی از انتقادات به سمت آتلانتیک به راه افتاد. اقدام کارکنان آتلانتیک برای دستکاری نظرات خوانندگان مقاله (حذف نظرات منفی) در وب سایت آتلانتیک، مثل بنزینی بر این آتش بود و اینگونه به نظر می رسید که مجله در حال سرپوش گذاشتن بر اشتباهات خود است. آتلانتیک این محتوا را از سایت حذف نمود و اعلام کرد در سیاست های مربوط به محتوای حمایت شده، بازنگری می کند.

اگرچه بسیاری از نشردهندگان، درآمدشان را مستقیما از خوانندگان کسب می کنند (از طریق فروش اشتراک) بیشتر شرکت های رسانه ای بر روی تبلیغات و حمایت های مالی تکیه می کنند. آنها دو ارباب دارند: خواننده و پرداخت کننده ی پول؛ و گاهی اوقات هم (که دفعاتش هم کم نیست)رنج و تحمل محتواست.

برند از سوی دیگر، نیاز به تعامل با دو گروه از مخاطبان ندارد: خوانندگان شما و منبع پول نقد شما؛ در واقع، یکی هستند. اگر شما عرضه ی شگفت انگیزی از محتوای جسورانه را به طور مستمر و مداوم در طول زمان برای خوانندگان انجام دهید، آنها تمایل به انجام معامله یا تکرار آن را پیدا می کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *