ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
451 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: ممیزی محتوای بصری

مدیران بازاریابی مانند اکثر مردم هستند. آنها با دیدن نمونه یاد می گیرند. مشارکت دادن آنها در آزمون زیر مفید خواهد بود.

  • تمام محتوای بازاریابی هم چاپی و هم الکترونیک را پرینت بگیرید و آنها را روی میز کنفرانس قرار دهید. بروشورها، خبرنامه ها، پست های وبلاگ، فروشنده ی اطلاعات و غیره را در نظر بگیرید.
  • مدیران بازاریابی را به اتاق ببرید.
  • از آنها بپرسید “آیا محتوای شما درباره ی مشکلات واقعی مشتریان است یا بیشتر درباره ی خود ما و این است که محصولات ما چقدر عالی هستند؟”
  • سپس از آنها بپرسید، “آیا مردم این اطلاعات را در رسانه های اجتماعی پخش خواهند کرد؟ آیا آنها با همکاران خود درباره ی آن حرف خواهند زد؟ آیا درباره ی آن جستجو خواهند کرد؟ آیا خودشان در آن مورد درگیر می شوند یا فقط پیرو شما خواهند بود؟”

هدف از ممیزی محتوای بصری دو مورد است. اول اینکه باعث شروع بحثی درباره ی این موضوع می شود که شرکت در حال ایجاد چه نوع محتوایی بوده و اینکه آیا آن به نفع کسب و کار است یا به ضرر آن. دوم اینکه به شما این احساس خوب را منتقل می کند که به منظور پر کردن شکاف های چرخه ی تعامل engagement cycle چه محتوایی را باید توسعه دهید.

ممیزی محتوا

قبل از اینکه بتوانید تشخیص دهید چه نوع محتوایی لازم دارید، در ابتدا باید بفهمید چه چیزهایی دارید؛ بعلاوه، باید تعیین کنید آیا آنچه را که دارید اصلا خوب است یا اینکه مقداری محتوای خام با ارزش باور نکردنی دارید که می توانید از طریق چرخه ی خرید مشتریان، حداکثر استفاده را داشته باشید.

کریس موریتز، متخصص ارشد محتوا در شرکت کمپبل اوالد Campbell Ewald، روشی ساده برای پیگیری محتوا به شما ارائه می کند: قرار دادن پاسخ ها در دارایی های محتوایی فعلی داخل نوعی صفحه ی گسترده Spreadsheet احتمالا بهترین روش است. این روش برای ردیابی اهداف، امری حساس است و شامل موارد زیر می باشد:

مدرک شناسایی منحصر به فرد (هر سند/ تصویر/ فیلم بایستی داده های منحصر به فردی داشته باشد که برای سازمان مفهومی به خصوص دارد)؛

عنوان صفحه؛

آدرس وب؛

نوع سند (صفحه ی وب، پی دی اف، فیلم و غیره)؛

امتیاز ROT (زیاد، منسوخ یا کسل کننده)؛

یادداشت ها (هر آنچه ممکن است بخواهید فردی موقع خواندن سند، از آنها مطلع شود؛ مانند این که مخاطبان مورد نظر، چه کسانی هستند؛ نویسنده ی اصلی کیست؛ یا احتمالا اینکه در چه زمانی ایجاد شده است؟)

این موجودی محتوایی پایه ای شما است. آن را امن نگه دارید و گاهی به آن رجوع کنید.

چرا اهمیت زیادی دارد؟ با چندین شرکت کار کرده ام که به ایجاد کتاب های الکترونیکی و مقالات سفید اقدام نموده اند و ویراستاران و کارمندانی با دوره ی کاری کوتاه مدت، استخدام کرده اند تا فقط از نیمه راه، داخل فرآیندی شوند که خیلی از مبتکران محتوا، آنها را از قبل ایجاد کرده بودند؛ پس باید افراد تازه وارد، از اهداف کلی با خبر باشند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *