ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
390 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : شرکای سرمایه گذاری اُپن ویو

شاید شما فکر می کنید: کوکاکولا، ردبول و حتی بانک یوسکا می توانند موفق شوند چون بودجه های میلیون دلاری برای بازاریابی و انتشارات دارند.

خوب، نه به این سرعت.

اسکات مکسول، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اُپن وید Openview Venture Partner، در پاییز ۲۰۰۸ به واسطه ی مشکلی که داشت، مرا دعوت کرد. پس از خواندن “محتوا تولید کن، مشتری جذب کن” اسکات اطمینان حاصل کرده بود بازاریابی محتوایی آینده ی شرکت اوست؛ اما نمی دانست چگونه و از کجا شروع کند.

شرکت سرمایه گذاری اُپن ویو، یک شرکت سرمایه گذاری است که بر ارائه ی خدمات به کارآفرینانی که می خواهند کسب و کارشان را توسعه دهند، تمرکز کرده است. به طور کلی، اپن ویو شرکت هایی را که بین ۲ تا ۲۰ میلیون دلار هستند و می خواهند سرمایه شان ۵ تا ۱۵ میلیون دلار افزایش یابند، مورد توجه قرار می دهد.

ماموریت اُپن ویو، هموراه بعنوان یک شرکت سرمایه گذاری ارزش افزوده این بوده است؛ به عبارت دیگر، علاوه بر سرمایه گذاری، تمام کارهایی نظیر: آموزش، راهنمایی، مربی گری که به منظور ایجاد ارزش افزوده انجام می دهد، ماموریت اُپن ویو است.

به طور معمول، اُپن ویو می تواند مشتریان جدیدی از طریق معرفی مشاوران، کارکنان و تیم اجرایی پیدا کند. اسکات به سرعت متوجه شد که این، بهترین راه برای رشد یک سازمان نیست.

او به سرعت متوجه شد در این صورت دارایی محتوایی و داستان سرایان او همان ۲۰ نفر پرسنل شرکت خواهند بود. برای مثال، مدیر عامل یک هولدینگ از اُپن ویو دعوت می کند تا در خصوص یک موضوع عملیاتی مشاوره ارائه کنند. مدیر عامل با مشاور اُپن ویو تعامل می نمایند تا راه حلی مفید برای موضوع بیابند. بله، مشکل اولیه حل شده است؛ اما آن اطلاعات طلا بود. چه می شد اگر اُپن یو این محتوا را اصلاح و ویرایش می نمود و این داستان را بر روی سایت خود در اختیار عموم می گذاشت؟

بر خلاف برنامه های گسترده ی کوکاکولا و ردبول، اُپن ویو تلاش خود را در این زمینه با راه اندازی وبلاگی که به وسیله ی کارمندان ساده ی شرکت اداره می شد، آغاز کرد. در سپتامبر ۲۰۰۹، اُپن ویو وبلاگ خود را راه اندازی کرد و بعد از آن، کسب و کار اُپن ویو متحول شد.

تحت راهنماییها و انگیزش اسکات، کارکنان به اشتراک گذاشتن دیدگاه های کلیدی در مورد بازاریابی، عملیات، امور مالی و موضوعاتی را که کارآفرینان به طور فعال جستجو می کردند، شروع نمودند.

نتایج به دست آمده به سادگی شگفت انگیز هستند. تنها در سه سال، بیش از ۱۸هزار مشترک برای دریافت خبرنامه ی الکترونیکی اُپن ویو ثبت نام کردند… در حال حاضر، به جای طی مسیر از طریق فرآیندی قدیمی معرفی، اُپن ویو ماهانه هزاران کارآفرین را با پاسخ دادن به سوالات کلیدی آنها به سایت خود جذب می کند؛ که نه صرفا در جلسات حضوری؛ بلکه به صورت آنلاین و در دسترس برای کل دنیاست.

مطالب اُپن ویو به راحتی از طریق موتورهای جستجو پیدا می شود؛ و از طریق شبکه های اجتماعی نظیر: توئیتر و لینکدین به اشتراک گذاشته می شود. دوره ی عملیات فروش اُپن ویو به طور اساسی به نصف کاهش یافته، صرفا به دلیل اینکه نیازی نیست اُپن ویو به دنبال مشتریان احتمالی بگردد. مشتریان بالقوه، خودشان به سراغ اُپن ویو می آیند. اُپن ویو در حال حاضر، از طریق راهنمایی ها کار خودش را انجام می دهد؛ و بعد، مشتریان مورد نظر خود را انتخاب می کند.

امروزه، سایت اُپن ویولبز Openview Labs، که یک پلتفرم محتوایی برای کارآفرینان مشتاق است، شامل هزاران مقاله، پست های وبلاگ، پادکست ها و ویدئوهایی است که همگی به منظور کمک به مشتریان بالقوه ی اُپن ویو برای موفق تر عمل کردن است. اُپن ویو به یک مشاور بین المللی مورد اعتماد تبدیل شده است؛ که مشاوره های رو در روی اولیه را به سطح کاملا جدیدی تغییر داده است.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *