ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
455 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : ۷ راه برای پیروزی بر جهان رسانه ها

این هفت راهنمایی، ترکیب قدرتمندی ایجاد می کند که برای هر شرکتی از جمله شرکت های رسانه ای و رقبای مستقیم شما، رقابت را سخت می کند.

۱.تلفن همراه را بعنوان استراتژی برتر کانال ارتباطی خود برگزینید. آن زمانی که eBay سلطان مزایدات آنلاین بود را به خاطر دارید؟ امروزه، مزایدات آنلاین، فقط ۱۰ درصد کل کسب و کار eBay را شامل می شود؛ کارسازی پرداخت آن Payment و کسب و کار تلفن همراه، نصف تجارت شرکت را ایجاد کرده است.

بازار آنلاین، تمام آینده اش را بر روی موبایل شرط بندی کرده است و در حالِ برد است؛ و در حال حاضر، ۳۲ درصد ترافیک وبسایت وال استریت ژورنال از دستگاه های تلفن همراه می آید (۶۰ درصد از یک گوشی همراه هوشمند و ۴۰ درصد از تبلت).

اکثر شرکت های رسانه ای، چه به صورت چاپی و چه به صورت دیجیتال، سیستم های قدیمی دارند. بله، دیجیتال، نظیر آنچه در انتشارات روزمره Desktop publishing می بینید، در حال قدیمی شدن است. طراحی پاسخگو کمک کرده است (طراحی پاسخگو، در اصل محتوای روزمره ی شما را می گیرد و آن را برای خواندن بر روی یک دستگاه تلفن همراه کاملا خوانا می کند)؛ اما به عقیده ی من، این مثل چسب زخم است.

شما نیاز دارید؛ همین الان، برنامه ریزی کنید، چراکه بیشتر بازدید به سمت بازاریابی محتوایی شما از سوی یک دستگاه تلفن همراه، در طی ۲ تا ۵ سال آینده ایجاد خواهد شد. این بدان معناست که می بایست تلفن همراه را بعنوان یک استراتژی برتر ارتباطی خود لحاظ نمایید.

با توجه به ساختار شرکت های رسانه ای و فرآیند محتوایی و نحوه ی بکار گیری نیرو به وسیله ی آنها، شما بسیار سریع تر از آنها می توانید استراتژی تلفن همراه را بکار ببرید.

۲.ژورنالیست ها و نویسندگان حرفه ای استخدام کنید. شرکت هایی نظیر GE، Avaya و monetate، همگی جایگاه های کلیدی بازاریابی خود با ژورنالیست ها و ویراستارانی از شرکت های رسانه ای تکمیل کرده اند. در حال حاضر، این یک قاعده است و نه استثنا؛ پس برای چه شما این کار را نکنید؟

۳.تمامی مطالب خود را دوباره هدف گذاری کنید. تاد ویتلند Todd Wheatland، معاون مدیرعامل و رهبری فکری در کِلی سرویس Kelly service، (شرکت استخدام جهانی) هر روز مطلب تولید نمی کند؛ اما هر وقت شرکت داستانی برای بازگو کردن داشته باشد، آن را به بهترین شکل تعریف می کند.

هدف تاد، تولید ۲۰ قطعه ی اطلاعاتی (نظیر ارائه های در قاب پاورپوینت، ویدئو، پست وبلاگ و مقالات سفید White paper) تمامی از یک ایده ی داستانی است؛ بنابراین، دفعه ی بعدی که مطلبی داستانی برای برنامه ی بازاریابی محتوایی خود آغاز نمودید، کارتان را با مدل کِلی مطابقت دهید.

۴.استراتژی محتوایی از اجاره تا تملیک Rent to own. بعنوان یک بازاریاب محتوایی، هدف شما تملک کانال های رسانه ای خودتان است؛ نظیر آنچه ناشران انجام می دهند. استراتژی که هرگز شکست نمی خورد، مدل “اجاره تا تملیک” است. این به معنای همکاری با شرکت های رسانه ای از طریق وبینارها و فرصت های محتوای حمایت مالی شده برای نمایش محتوای خود در مقابل مخاطبان آن شرکت ها است.

هدف “تبدیل” این خوانندگان احتمالی به خوانندگان همیشگی است. با منسوخ شدن مدل های انتشاراتی، اکثر شرکت های رسانه ای از همکاری با شما در استراتژی “اجاره تا تملیک” به دفعات زیاد، استقبال می کنند. فقط کاری که کلیسای ساینتولوچی با آتلانتیک انجام داد، تکرار نکنید. مطالب مفید و کاربردی تنظیم کنید؛ نه به صورتِ خود محور.

۵.اقدامات ویراستاری حرفه ای را توسعه دهید. امروزه بسیاری از برندها، کارکنان و تاثیرگذاران بیرونی Outside influencer را بعنوان بخشی از برنامه ی بازاریابی محتوایی خود، بکار می گیرند. در حالیکه معتقدم این کار خوب است، اما شکاف عمیقی در عرصه ی ویراستاری می بینم؛ به عبارت ساده تر، برندها برای ویراستاری و عاری از خطا نمودن نوشته ها بعنوان بخشی از فرآیند خود، سرمایه گذاری لازم را نمی کنند.

هر قطعه از محتوایی که تولید می کنید، به وسیله ی حداقل دو چشم اضافی کنترل شود؛ علاوه بر این، ممکن است کارکنان شما داستان هایی داشته باشند؛ اما داستان سرا نباشند. یک ویراستار را بکار بگیرید تا به آنها کمک کند قصه هایی را که به بهبود برنامه ی بازاریابی محتوایی شما کمک می کند، تعریف کنند.

۶.یک شرکت رسانه ای را بخرید. تحلیلی در خصوص شرکت های رسانه ای فعال در صنعت خود انجام دهید. بحث و گفتگوی تیمی در خصوص اینکه کدام یک از این شرکت ها بیشترین فایده را برای برنامه ی بازاریابی محتوایی شرکت شما دارد، ترتیب دهید. ملاحظات مربوط به خرید شرکت رسانه ای را انجام دهید (حتی اگر کسب و کار شما کوچک است، نیز به همین ترتیب انجام دهید).

۷.خواننده را اولویت خود قرار دهید. بعنوان یک شرکت رسانه ای، در موسسه ی بازاریابی محتوایی، ما هر آنچه را که بتوانیم، انجام می دهیم تا به تجربه ی خواننده reader experience متعهد باشیم. گفته می شود صورت حساب اغلب شرکت ها، به وسیله ی حامیان مالی پرداخت می شود. این، یک عمل فریبنده است.

در جایگاه یک برند، شما با این موضوع سر و کار ندارید. از این اهرم استفاده کنید. داستان های خود را با یک محتوای جسورانه بکار ببرید. چه چیزی در این راستا برای خوانندگان شما وجود دارد (خوانندگان، مشتریان شما هستند). این مزیت مهم و کلیدی شماست؛ جایی که شما می توانید و می بایست تمام توجه خود را متمرکز کنید.

اگر بخواهید، می توانید در صنعت خود “شرکت رسانه ایِ” رهبر باشید. تنها چیزی که مانع می شود، خود شما هستید؛ پس انتخاب کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *