ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
296 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در گذشته تولید محتوای تصویری با هزینه‌های زیادی همراه بود و فقط افراد ثروتمند و دارای نفوذ سیاسی و اجتماعی قادر به استفاده از آن بودند. امّا امروزه، با ورود تکنولوژی این امکان در اختیار اکثریت مردم قرار گرفته است تا بتوانند تولید محتوای تصویری داشته باشند. در این میان بازاریابی در املاک یکی از کسب‌وکارهایی است که توانایی استفاده از این فرصت را در جهت افزایش فروش خود دارد. برای این‌که بتوان در بازاریابی به موفقیت رسید باید محتوای تولیدی از جهات مختلف به‌صورت حرفه‌ای ساخته شوند.

در حال حاضر، علاوه بر راحتی و ارزان بودن تولید محتوای تصویری به لطف ورود گوشی‌های هوشمند، امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها هم به‌سرعت و با هزینه‌ای بسیار کم امکان‌پذیر شده است. همچنین شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و انیستاگرام کمک زیادی در جهت رشد ارتباطات و اشتراک‌گذاری محتوای تصویری داشته‌اند؛ بنابراین وقتی این امکان در دسترس همگان قرار گرفته است متخصصان بازاریابی در املاک هم می‌توانند استفاده‌ی خوبی از این فرصت داشته باشند.

برای متخصصان بازاریابی در املاک، تولید محتوای تصویری یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به رشد پایدار است. به‌دلیل این‌که برای متقاعد کردن مشتری به خرید نمایش تصاویر و ویدیوها تأثیرگذاری بالایی دارد. وقتی بتوان اطلاعات موردنیاز مشتری را با استفاده از محتوای تصویری منتقل کرد، شک و تردید کمتری در او ایجاد می‌کند.

استفاده از محتوای تصویری برای بازاریابی در املاک در درازمدت تأثیر زیادی بر روی کسب‌وکارتان ایجاد می‌کند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که از محتوای تصویری برای خرید خانه استفاده می‌کنند ۴۰۰ درصد سؤالات کمتری نسبت به کسانی که استفاده نمی‌کنند دارد.

در ادامه ۴ نکته‌ی کاربردی درباره‌ی محتوای تصویری برای بازاریابی در املاک بیان شده است که می‌تواند کسب‌وکارتان را متحول کند.

         بازاریابی در املاک

نکته‌ی ۱: برنامه‌ریزی مؤثر داشته باشید

بازاریابی در املاک با استفاده از محتوای تصویری می‌تواند موفقیتتان را تضمین کند اگر در هنگام شروع، مسیر را درست انتخاب کنید. در این موضوع نباید شتاب‌زده عمل کرد و مدام به فکر نتیجه‌ی نهایی بود. بسیاری از متخصصان بر این باوراند که ایجاد یک ویدیو کافی است، حتی اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد. این تفکر غیرقابل‌قبول است و نمی‌تواند شما را به هدفتان برساند.

به یاد داشته باشید که تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی در املاک به‌طور مؤثر به برنامه‌ریزی و توجه نیاز دارد. دراین‌باره نیاز دارید قبل از تولید محتوای تصویری به سؤالات زیر پاسخ دهید.

  • تمرکزتان باید بر روی چه نوع ویدیویی باشد؟
  • محتوای تصویری چگونه کمک می‌کند که راهنمایی بهتری ارائه دهید؟
  • از چه نماهایی برای فیلم‌برداری باید استفاده کنید؟
  • چه نوع اصلاحاتی برای محتوای تصویری وجود دارد؟
  • کجا و چگونه باید محتوا را به نمایش بگذارید که بیشترین تأثیر را داشته باشد؟

داشتن یک برنامه‌ریزی مؤثر برای هر مرحله از ساخت محتوای تصویری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین قبل از شروع به ساخت یک محتوای تصویری با کیفیت ابتدا باید درک درستی از موقعیت فعلی خود داشته باشید و سپس جایگاهی را که می‌خواهید در آن قرار بگیرید را ترسیم کنید. نداشتن برنامه‌ی مؤثر در این مسیر مانع رسیدن به هدفتان خواهد بود.

      بازاریابی در املاک

نکته‌ی ۲: داستان‌گویی کنید

افراد به دلایل بسیاری در یک ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند و همیشه یک قسمت عاطفی درگیر وجود دارد. به همین دلیل استفاده از محتوای تصویری به‌عنوان ابزاری برای تعریف یک داستان جذاب، منطقی به نظر می‌رسد. فقط توجه کنید که نباید هر داستانی را نقل کنید. داستان‌هایی را مطرح کنید که احساسات افراد را درگیر کند تا به نتیجه‌ی موردنظرتان برسید.

بازاریابی در املاک با استفاده از ساخت یک ویدیو که فقط بر روی راهنمایی برای فروش تمرکز دارد آسان است. این نوع بازاریابی در بعضی از موارد ممکن است نتیجه‌ای معکوس هم داشته باشد. برای این‌که به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید نیاز است به موارد زیر توجه کنید:

  • خریدار را بشناسید و نیازهایش را درک کنید.
  • احساسات اصلی آن‌ها را مشخص و احساسات موردنظرتان را در ذهن آن‌ها ایجاد کنید.
  • مطابق شناختی که به‌دست آورده‌اید داستانی بگویید که دلیل محکمی برای سرمایه‌گذاری در ملکتان بدهد.

ساخت یک ویدیوی ساده و درعین‌حال معنادار و احساسی باعث می‌شود بیش‌ازپیش به هدفتان برای فروش بیشتر نزدیک شوید.

برای این‌که داستانتان جالب‌تر به‌نظر برسد نیاز است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • به‌نوعی محتوای تصویری خود را بسازید که در خریدار تصور زندگی در آنجا ایجاد شود و حس مطلوبی را تجربه کند.
  • اگر می‌خواهید نشان دهید که مکان موردنظر چقدر آرام است باید مناظری مانند دریاچه و یا فضای سبز اطراف خانه را به نمایش بگذارید.
  • حس اطمینان را در مشتری ایجاد کنید، اجازه دهید بدانند چگونه و چطور می‌توانند با شما تماس‌های فوری برقرار کنند.

داستان‌هایی که برای بازاریابی در املاک با استفاده از محتوای تصویری ایجاد می‌کنید این توانایی را دارند که تفاوت بزرگی در کسب‌وکارتان ایجاد کنند. پس مطمئن شوید که زمان قابل‌توجهی را صرف ایجاد داستان‌های درست می‌کنید.

      داستان گویی

نکته‌ی ۳: بازاریابی در املاک نیاز به ارتباط عمیق‌تر دارد

زمانی که از محتوای تصویری برای بازاریابی در املاک استفاده می‌کنید باید به یاد داشته باشید که محتوای ویدیویی ارتباط عمیق‌تری نسبت به عکس ایجاد می‌کند. محتوای ویدیویی، نما و حس بهتری را در خریدار ایجاد می‌کند درصورتی‌که تصاویر ساکن نمی‌توانند راهنمای خوبی باشند. در شبکه‌های اجتماعی افراد برای کسب اطلاعات موردنظرشان تمایل بیشتری به تماشای ویدیو دارند؛ بنابراین برای این‌که بتوانید در بازاریابی موفق باشید باید محتوای تصویری مناسبی تولید کنید.

اساساً باید از ویدیو استفاده کنید و این حس را در آن‌ها ایجاد کنید که این تنها یک خرید معمولی ملک نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری برای رسیدن به آرزوهایشان است. از گفتن جزئیات پیچیده و خسته کننده اجتناب کنید و تنها به آن‌ها نشان دهید زمانی که خانه را خریداری کرده‌اند چه احساسی خواهند داشت تا آن‌ها بتوانند تصور کنند چگونه زمانشان را در آن سپری خواهند کرد.

نکته‌ی ۴: سعی کنید ویدیو را کوتاه بسازید

ویدیویی که برای بازاریابی در املاک مورداستفاده قرار می‌گیرد باید کوتاه و مختصر باشد تا کارایی بیشتر داشته باشد. به یاد داشته باشید، زمانی که ویدیوی تولیدی طولانی باشد شانس از دست دادن مشتری بالا می‌رود. بسیاری از متخصصان بازاریابی در املاک که از موفقیت بالایی در این عرصه برخوردار هستند از ویدیوهای کوتاه با زوایای دید عالی استفاده می‌کنند.

مردم برای زمان گذاشتن روی یک ویدیو تحمل محدودی دارند. به همین دلیل، گفته شده است که تنها ۳۷ درصد از آن‌ها ویدیویی که آنلاین تماشا می‌کنند را تا انتها می‌بینند.

بیننده‌ی محتوای تصویری یک مشتری احتمالی محسوب می‌شود و آن‌ها به‌وضوح به خرید ملک علاقه دارند. اجازه ندهید که آن‌ها این علاقه را از دست بدهند. تا جایی که امکان دارد تلاش کنید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. در این راستا به موارد زیر توجه کنید:

  • توجه آن‌ها را جلب کنید: در ثانیه‌های اول ویدیو باید بتوانید توجه مخاطب را جلب کنید وگرنه مشتری را از دست خواهید داد؛ بنابراین تا می‌توانید یک شروع خلاقانه داشته باشید.
  • ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای تولید کنید: برای این‌که در دنیای رسانه‌های اجتماعی با تعداد زیادی ویدیو بتوانید به موفقیت برسید باید ویدیوهای کوتاه تولید کنید.

برای کسب موفقیت در ساخت ویدیو برای بازاریابی در املاک علاوه بر کم بودن زمان ویدیو باید محتوای تولیدی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دراین‌باره نیاز است از تجهیزات مناسبی استفاده شود تا بتوانید ویدیوهای فوق‌العاده‌ای تولید کنید.

          بازاریابی در املاک

در دنیایی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم تمامی کسب‌وکارها با اینترنت و فضای مجازی در ارتباط هستند. بازاریابی در املاک یکی از کارهای تخصصی در فضای اینترنت است که نیاز به آموزش‌های ویژه‌ای دارد. از روش‌هایی که برای بازاریابی در املاک مورداستفاده قرار می‌گیرد می‌توان به تولید محتوای تصویری اشاره کرد که از درصد نفوذ بالایی برای جذب مشتری برخوردار است. برای این‌که این محتوای تصویری تأثیرگذاری بیشتری بر روی افراد داشته باشد باید نکاتی در تولید آن رعایت شود. در این مقاله به بررسی بعضی از مهم‌ترین این نکات اشاره شده است.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *