ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
690 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بازاریابی

رقابت روز افزون باعث شده است جناب مشتری که تا چندی قبل زیاد مورد توجه نبود مورد تکریم و احترام خاصی قرار گیرد روزگاری بود که مغازه داران ساعاتی از روز را در محل کسب شان نبودند چون برای آوردن جنس و خرید کالا آن هم به صورت نقدی به بازار عمده فروشان می رفتند. حال ایشان که مشتریان شرکتها هستند ، در داخل مغازه می نشینند تا ویزیتور های آموزش دیده همراه با هدیه (اشانتیون) خدمت برسند و مغازه داران نیز با لطف نسبت به قبول محصولات ایشان و آن هم به صورت امانی و چکی اقدام کنند.

اما شرکتها در مسابقه جذب مشتری و نوازش ایشان به این بسنده نمی کنند بلکه ، با راه اندازی واحد بازاریابی و فروش تلفنی به صورت مرتب ، مشتریان را مورد پشتیبانی قرار می دهند و سفارشات ایشان را به صورت تلفنی دریافت می کنند بازاریابی و فروش تلفنی که یک ابزار ترویج و فروش دو طرفه است در این میان و برای ارتباط سریع – کم هزینه و با بهره وری بالا در ارتباط بین شرکتها و مشتریان اهمیت بسزایی یافته است.

به این نوع از ارتباط بین شرکتها و مشتریان ، بهره گیری از استراتژی رانشی و بازاریابی و فروش فعال یا (active) گفته می شود.

اما بازاریابی و فروش تلفنی امروزه مختص رابطه ی شرکتها و مغازه داران نیست بلکه، حتی در ارتباطات بین شرکتها و مصرف کنندگان نهایی نیز به کارگرفته می شود. وقتی شرکت بازرگانی لطیفی برای فروش تردمیل ، برنامه ی زنده تلویزیونی راه انداخت و شماره تلفنهای شرکت به صورت زیرنویس در معرض دید بینندگان قرار گرفت ، آنهایی که تمایل به ورزش در خانه داشتند ، وقتی با شرکت تماس می گرفتند ، این کارکنان آموزش دیده برای بازاریابی و فروش تلفنی بودند که ایشان را با گرمی پذیرا می شدند و توضیحات بیشتر را به ایشان ارائه می کردند، به این نوع ارتباط در بازاریابی ، بهره گیری از استراتژی کششی و مارکتینگ واکنشی (Reactive) گفته می شود ، به عبارتی با برنامه ی تلویزیونی و ارائه ی اطلاعاتی ، مشتریان برای تماس با شرکت ترغیب شدند و تماس ایشان با واکنش مناسب فروشندگان تلفنی تکمیل شد.

شرکت پارس آنلاین هم که فروشنده ی اینترنت پر سرعت (ADSL) و کارت اینترنت و کارت تلفن است با راه اندازی واحد بازاریابی و فروش تلفنی به تماسهای مشتریان اعم از شرکتها و خانوار ها پاسخ می دهد. این هم از نوع بازاریابی واکنشی است.

(منبع: بازاریابی و فروش تلفنی ، پرویز درگی)

ادامه ی مقالات  را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *