ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
609 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

انتظار وقوع آن را داشته باشید

این فن را بیش از بیست سال پیش آموختم. در طی روزها و سال ها به من ثابت شد که برای فراهم آوردن محیط خانوادگی آرام برای خود و دیگران، این فن بی اندازه موثر است.

اساس آن ناشی از درک این مطلب است که وقتی انتظار وقوع اتفاقی را داریم، از وقوع آن کمتر ناراحت می شوید و به آن واکنش کمتری نشان می دهیم. علاوه بر آن وقتی منتظر وقوع اتفاقی هستیم، ولی پیش نمی آید، خوشحال می شویم. مشکل تاکید و تمرکز ما بر استثناها آزار دهنده است.

به دفعه ی آخری فکر کنید که شما یا یکی از افراد خانواده لیوان چای یا شیر خود را روی فرش ریخت. چه واکنشی نشان دادید؟ اگر به جای آنکه فرض کنید هیچ چیز نباید بریزد، توقع ریختن آن را داشته باشید، آیا حتمی بودن این امر را می پذیرید؟ پس اتفاق همان است، ولی برداشت فکری شما فرق کرده است.

منظور این نیست که شما ریختن آن را دوست دارید، بلکه فقط اشکالی در این امر نیست و شما آن را می پذیرید. بدیهی است که از زمان ریختن آن بی اطلاع هستید ولی به احتمال زیاد در مقطعی از زمان این اتفاق روی می دهد. احتمال دارد امروز، هفته ی آینده یا سال دیگر این اتفاق بیفتد. این سیاست شما را برای لحظه ای حتمی آماده می کند.

این تشبیه به هر واقعه ی آزار دهنده ی مشابهی که هر روز در منزل روی می دهد، قابل تعمیم است. مثلا چیزی بر وفق مراد نیست، می شکند، بی نظمی بزرگی پیش می آید، کسی وظیفه ی خود را به خوبی انجام نمی دهد یا هر اتفاق مشابه دیگر. نکته این است که هنگامی که توقع وقوع امری را دارید، از رخ دادن آن متعجب نمی شوید.

نگران نباشید که با توقع وقوع آن، رخ دادن آن را تشویق می کنید. نه، چون ما درباره ی تصویر سازی وقوع اتفاق یا تشویق آن به هر نحوی صحبت نمی کنیم. ما به ارمغان پذیرفتن یا یاد گرفتن پذیرش مسائل آنطور که هست اشاره می کنیم، نه آنکه با فکر مداوم در این مورد که امور دقیقا بر وفق مراد ما باشد به خوشبختی خود صدمه بزنیم. با این روش شما در زندگی احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *