ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
806 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ابراز علاقه مندی

وقتی علاقه ی خود را به رفتار یا صحبت کسی نشان می دهید، اگر دقت کنید می بینید که سرتان را به سمت او متمایل می کنید و به نشانه ی تایید تکان می دهید. چشم های تان گشاد و در حال جذب اطلاعات و دهان تان هم احتمالا کمی باز است.

حالت باز چهره نشان دهنده ی علاقه مندی است. چه این علاقه، عاشقانه باشد و چه عقلانی یا روحانی و یا فقط مربوط به یک دوستی ساده؛ در هر صورت چهره ی فرد باز و گشاده است. در این حالت چشم ها مشتاق و سر خم شده یا در حال تایید است و بدن به جلو متمایل شده، طوری که گویی جذب موضوع مورد علاقه اش می شود. و هیچ سدی، مانند ابروهای پایین آمده، چانه ی رو به جلو یا پیشانی چین خورده، بین شما و فرد مقابل وجود ندارد.

در ضمن برای ابراز علاقه مندی، می توانید با خیره شدنِ مستقیم و بیش از حد معمول به چیز یا فردِ مورد نظرتان، علاقه ی خود را به کاری که انجام می دهید یا حرفی که می زنید ابراز کنید. مدت زمان و جهت نگاه تان به هر فردی که دقت کنید این پیام را می دهد که چشم های شما فقط متوجه آن کس یا چیزی است که به آن نگاه می کنید.

لحظه ای که به فرد دیگری نگاه کنید، توجه تان را به او خواهید داد. اگر بیش از دو یا سه ثانیه به فرد مقابل خیره شوید، این یعنی که او توجه شما را به خود جلب کرده است و اجازه دارد که او نیز متقابلا به شما نگاه می کند.

برقراری رابطه ی دوستانه

تحقیقات نشان می دهد وقتی می خواهید با فردی ارتباطی دوستانه برقرار کنید، باید ۶۰تا ۷۰% زمان را صرف نگاه کردن به او کنید. بعنوان مثال، اگر فلانی به بهمانی علاقه مند شود و بخواهد دوستش شود، باید به مدت طولانی به او نگاه کند. به این شکل، بهمانی احساس می کند که فلانی از او خوشش آمده و او نیز متقابلا همین احساس را نسبت به فلانی پیدا می کند.

آنها به سادگی به یکدیگر نگاه می کنند بی آنکه نیاز باشد اتفاق خارق العاده ای پیش بیاید، دوستی میان این دو شکل می گیرد.

اما تکلیف افراد خجالتی که برقراری ارتباط چشمی برای شان مشکل است چیست؟ این افراد هر چقدر هم که صمیمی و روراست و دلسوز باشند وقتی سعی می کنند ارتباط چشمی را برقرار و حفظ کنند، نشانه های تردید در صورت شان نمایان می شود.

فرض کنید می توانید شخصی که با او سر و کار دارید را خودتان انتخاب کنید. آیا کسی را انتخاب می کنید که عصبی و خجالتی به نظر می رسد و به سختی به شما نگاه می کند یا کسی که نگاهی مشتاقانه به شما می اندازد و باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود پیدا کنید؟

احتمالا فردی را انتخاب می کنید که بتوانید رابطه ی بهتری با او داشته باشید. حتی اگر برقراری ارتباط چشمی برای تان دشوار است، سعی خود را بکنید. هرچه بیشتر به طرف مقابل نگاه کنید با اعتماد به نفس تر و قابل اعتمادتر به نظر می رسید و رابطه ی تان هم رضایت بخش تر خواهد بود.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *