برندسازی شخصی: ایجاد ارتباط عاطفی با مشتری برندهای موفق بین بازار هدف با محصول یا خدمات ارتباط عاطفی ایجاد میکنند. ارتباط عاطفی قوی، وفاداری مشتری را افزایش میدهد، که به معنی فروش بیشتر و توانایی قیمتگذاری بالا خواهد بود. (شرکتهایی که کالاهای لوکس تولید میکنند در دستکاری احساس شما در هنگام خرید کالا مهارت ویژهای دارند؛ چه آن کالا در حد جیب شما باشد چه نه.) برندهای موفق میدانند که ایجاد ارتباط عاطفی با مشتری، او را از خریداری معمولی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب: توسعه ی روابط با آدم های موفق
اثر مرکب: توسعه ی روابط با آدم های موفق در دو مقاله ی گذشته فقط درباره ی بیرون کردن اشخاصی صحبت کردیم که اثرات منفی دارند. در حالیکه این کار را انجام می دهید، می توانید جلوتر هم بروید. آدم...
چه کنیم که اشخاص بخواهند با ما حرف بزنند
چه کنیم که اشخاص بخواهند با ما صحبت کنند؟ برای باز کردن درهای صحبت می توانید از روش «این چیه؟» استفاده کنید. به بسیاری از اشخاص که برمی خورید اغلب چیزی با خود دارند که می توانید برای باز کردن...
برندسازی شخصی: ایجاد تصویری مثبت و بیهمتا از برند
برندسازی شخصی: ایجاد تصویری مثبت و بیهمتا از برند برند شما را گفتههای مردم دربارهی شما شکل میدهد، نه آنچه خودتان دربارهی خودتان میگویید. بسیاری از مردم وقتی به ولوو Volvo فکر میکنند، ایمنی به ذهنشان میآید. اگر ولوو این...
اثرمرکب: روابط خود را با بعضی از افراد محدود کنید
اثر مرکب: روابط خود را با بعضی از افراد محدود کنید بعضی ها هستند که می توانید سه ساعت از وقت تان را با آنها بگذرانید، ولی سه روز را نه. بعضی های دیگر هم هستند که می توانید سه...
زندگی قابل پیشبینی نیست، پس هرچه پیش آید خوش آید
زندگی قابل پیش بینی نیست، پس هرچه پیش آید خوش آید یکی از مهم ترین درس هایی که در زندگی آموخته ام این است که زندگی دقیقا مطابق میل ما نیست. در واقع زندگی بی کم و کاست دقیقا آنطور...
چطور آغازگر صحبت باشیم؟
چطور آغازگر صحبت باشیم؟ با اشتیاق حرف بزنید آیا نگران اولین کلمات خود هستید؟ ترسی به دل راه ندهید زیرا ۸۰ درصد برداشت مستمعین شما کاری به كلمات شما ندارد. تقریبا در شروع هر حرفی که بزنید اشکال ندارد. کافیست...