برندسازی شخصی: نقاط قوت و ویژگیهای بیهمتای خود را بشناسید در مقالات پیشین برندسازی شخصی گفتم که چطور چیزهایی که برایتان مهم است را بررسی کنید. در این مقاله میخواهم به نقاط قوت خودتان و مواردی که بهطور طبیعی در آنها خوب هستید، توجه کنید. میخواهم با تعریف چند اصطلاح آغاز کنم: دانش و مهارت: چیزهایی هستند که میتوانید یاد بگیرید. دانش میتواند حقایقی باشد که یاد میگیرید یا درکی که از طرز کار چیزی به دست میآورید. مهارت، شیوهی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بکارگیری دو نیمکره ی مغز
بررسی راست مغزی و چپ مغزی آیا به نظر شما محاسبه ی سریع و دقیق سهم سود وامی که در حال حاضر برای خانه بدهکارید، یا مساحت باغ تان به عنوان بخشی از مساحت خانه و باغ، از نظر عملی...
نقش هوش و فراست در راه رسیدن به هدف، چیست؟
نقش هوش و فراست در راه رسیدن به هدف ، چیست؟ در مصاحبه گالوب با هزاران زن و مرد برای دستیابی به ریشه های موفقیت در زندگی شخصی و کار، بارها و بارها به نقش "هوش" اشاره شد. اما وقتی...
چطور با یک آدم مشهور حرف بزنیم
چگونه با یک آدم مشهور حرف بزنیم تصور کنید چند دقیقه پیش در یک رستوران خوب سر میزی نشسته اید. به میز کناریتان نگاه می کنید و چه کسی را می بینید؟ آیا به واقع خودش است؟ آیا ممکن است...
برندسازی شخصی: چطور بیانیهی ماموریتتان را بنویسید
برندسازی شخصی: چطور بیانیه ماموریتتان را بنویسید پیش از اینکه سراغ نوشتن بیانیهی ماموریت بروید، حتما به نیازها، ارزشها و علائقتان توجه کنید. یکی از راهکارهایی که من پیشنهاد میکنم این است که کلمات کلیدی را روی برگههای یادداشت بنویسید...
جنبه های مختلف تفکر خلاق
هوش خلاق شما از چند فاکتور درست شده اند که همگی قابل آموختن و رشدند. این فاکتورها عبارتند از: نیمکره ی راست و چپ مغز توانایی بکار گیری همزمان مهارت های راست و چپ مغزتان یادداشت برداشتن و تهیه ی...
زیاد اشتباه کنید، اما آنها را تکرار نکنید!
زیاد اشتباه کنید ، اما آنها را تکرار نکنید! چند سال قبل طی یک مصاحبه از یک قهرمان تنیس راز موفقیت او را سوال کردند. او پاسخ داد: "من اشتباهات زیادی کرده ام؛ اما معمولا آنها را تکرار نمی کنم."...