نمودار تعادل شما قبل از اینکه به شما کمک کنم، اهدافتان را شناسایی کنید، راههایی را به شما پیشنهاد میدهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و میخواهید در چه زمینههایی پیشرفت کنید. شاید زمینههایی را پیشنهاد دهم که در آنها موفق شوید. به خاطر دو دلیل که در پایین ذکر میکنم، این مرحله بسیار مهم است: تشخیص عدم تعادل در زندگیتان اغلب انسانهایی را میشناسیم که در زمینهای فوق موفق هستند، اما در سایر بخشهای زندگی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.با صاحب خانه ی خود صبور باشید!
با صاحب خانه ی خود صبور باشید! چه در خانه ی کسی اتاقی اجاره کرده باشید و چه آپارتمانی مستقل، کم طاقت شدن و داشتن توقع از صاحب خانه خیلی آسان است. اشکال کم طاقتی در این است که احتمال...
چگونه در صحبتهایتان از مثال زدن استفاده کنید
چگونه مثال بزنیم که آنها متوجه شوند اخیرا برای ۱۵ نفر در یک جلسه شرکتی سخنرانی داشتم. با خود گفتم ۱۵ مریخی و یک ونوسی. با خود گفتم، اشکالی ندارد، من قبلا کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی را خوانده ام....
برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند
برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند رندی بوسین Randi Bussin، مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی، نوعی استراتژی هدفگذاری مطرح کرده است و میگوید چطور میتوانیم در برندسازی شخصی از آن بهترین بهره را ببریم. در ادامه، این روند را...
اصل داشتهها
اصل داشتهها اپرا وینفری: «برای داشتههایتان شکرگزار باشید تا بیشتر به شما برسد. اگر مدام روی نداشتههایتان متمرکز شوید، هیچ وقت قانع نمیشوید.» اینجا هستم تا به شما بگویم که به جز موارد زیر هیچ طرز فکری وجود ندارد که...
چطور به دیگران حس هم خانواده بودن بدهید
چگونه به آنها این احساس را بدهید که شما را مانند خانواده خود حساب کنند آیا تاکنون اتفاق افتاده با تازه آشنایی حرف بزنید و بعد از چند لحظه به خود بگویید: «من و او مانند یکدیگر صحبت می کنیم....
برندسازی شخصی: خودتان را ۳۶۰ درجه ببینید
برندسازی شخصی: خودتان را 360 درجه ببینید هربار که بهطور جدی بخواهید روی برندسازی کار کنید، باید نظرات دیگران را بدانید. بیشتر مردم ترجیح میدهند ندانند دیگران دربارهشان چه فکری میکنند؛ ولی برای اینکه برندی واقعی بسازید، باید از منبع...