عامل «شخص شما» وقتی مسئله محقق شدن هدف مطرح میشود؛ اهدافتان نیستند که باید رویشان کار شود، بلکه شما هستید که باید روی خودتان کار کنید. دانستن این مسئله بسیار مهم است. باید بدانید که در زندگی، آن چیزی که میخواهید، بهدست نمیآورید؛ بلکه آنطور که هستید، در زندگی به موفقیت میرسید. شما همان میزان موفقیت نصیبتان میشود که لایقش هستید؛ اما طبیعت انسان اینطور است که دائم به نتیجهها توجه دارد، نه دلایل آنها. این مسئله را در زندگیام...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چطور شوخی های دوستانه بکنیم
چگونه لطیفه های دوستانه بگوييم عشاق عباراتی را در گوش یکدیگر به نجوا می گویند که جز برای خودشان برای هیچ کس معنا و مفهوم ندارد. دوستان هم گاه حرفهایی می زنند که دیگران از آن سر درنمی آورند. همکاران...
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟ پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید دربارهی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آنها مردم و شرکتهایی هستند که منتظرند ...
۱۰ نکته برای هدفگذاری – قسمت اول
10 نکته برای هدفگذاری - قسمت اول قبل از این که به هدفهایتان اولویت بدهید، بیایید چند نکته را در این مورد بخوانیم. در مسیر اولویتبندی هدفهایتان چالههایی وجود دارد که میتواند باعث کماثر شدن این هدفها شود. اجازه بدهید...
با ورزش، قدرت مواجهه با مشکلات را در خود افزایشدهید!
با ورزش، قدرت مواجهه با مشکلات را در خود افزایش دهید ! تقریبا نیمی از افرادی که می شناسیم خیلی کم ورزش می کنند یا اصلا ورزش نمی کنند. آنها بهانه های مختلف می آورند که از "وقت ندارم" تا...
استفاده از ضمیر ما
عبارات با ضمیر ما حالا به بالاترین سطح صمیمیت می رسیم. این سطح از واقعیتها قوی تر است و از احساسات رابطه مؤثرتری به وجود می آورد. اینها عباراتی هستند که از ما و از مشتقات ما استفاده می کنند....
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید
برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایهگذاری کنید خب، میخواهید با اینهمه دانشی که دربارهی خودتان بهدست میآورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید، گردآوری کنید. آنها را در...