برندسازی شخصی : حوزه ی تخصص تان را مشخص کنید زمینه ای که میخواهید در آن محتوا تولید کنید، حوزه ی تخصصی شماست. به عنوان مثال اگر دندانپزشک هستید و می خواهید در زمینه ی اطفال تخصص بگیرید، بهتر است که در مورد دندانپزشکی اطفال محتوا تولید کنید. داشتن چنین تمرکزی باعث می شود که شما از باقی داندانپزشکان متمایز شوید. شما باید در زمینه ای، تولید محتوا کنید که به اندازه ی کافی خاص باشد تا مجبور نباشید با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت زمان : شتاب دادن برای رسیدن به هدف
قدرت زمان : شتاب دادن برای رسیدن به هدف با پنج روش می توانید در رسیدن به هدف تان شتاب ایجاد کنید. این شیوه ها انرژی و توانایی هایتان را تقویت می کنند و به شما این امکان را می...
دینامیت موفقیت : اگر پول ندارید، از پول دیگران استفاده کنید!
دینامیت موفقیت : اگر پول ندارید، از پول دیگران استفاده کنید! «تجارت، نسبتا ساده است، چون پولش مال دیگران است!» این گفته الکساندر دومای پسر در نمایشنامه «مساله پول» است. بله، به همین سادگی. از پول دیگران استفاده کنید. این...
بایدها و نبایدهای شغل تان (۴)
بایدها و نبایدهای شغل تان (4) رئیس تان عوض می شود رئیس جدید علاقه ی چندانی به شما ندارد. به شما به دید دشمن خود نگاه می کند و نگرانید که به زودی شما را هم همراه مبلمان قدیمی دفتر...
بهانه بی بهانه : قدرت اهداف
بهانه بی بهانه : قدرت اهداف یکی از ارباب رجوع هایم(ارباب رجوع های برایان تریسی) اخیرا ماجرای جالبی را برای نقل کرد. او به من گفت که در سال ۱۹۹۴ در یکی از سمینارهایم شرکت کرده بود که در آن...
برندسازی شخصی : در اینترنت کاری نکنید که پشیمان شوید
برندسازی شخصی : در اینترنت کاری نکنید که پشیمان شوید در اینترنت شهرت اغلب از ما جلوتر است و در مورد خود ما هم ممکن است مطالبی نوشته شود. اگر مطلب وحشتناکی درباره ی ما نوشته شود چه؟ خلاص شدن...
قدرت زمان : زندگی تان را تجزیه و تحلیل کنید
قدرت زمان : زندگی تان را تجزیه و تحلیل کنید روش یادداشت برداری سریع را در تمام حوزه های زندگی تان به کار بگیرید. خیلی سریع سه مورد از مهمترین اهداف کاری، خانوادگی، سلامتی و مالی تان را یادداشت کنید. این...