بهانه بی بهانه : غلبه بر ترس ها وقتی با سازمان هایی کار می کنم که در زمینه فروش فعالیت می کنند اغلب از من می پرسند که چطور می توانند به یک فروشنده کمک کنند تا مخصوصا در زمانیکه اوضاع اقتصادی خوب نیست از رکود نجات پیدا کند. من یک فرمول ساده را به آنها پیشنهاد می کنم که تضمین می شود همیشه درست عمل کند. به این شیوه «روش صد تماس» می گویند. من در این شیوه به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : عملکرد برعکس
بهانه بی بهانه : عملکرد برعکس ارسطو شجاعت را «میانگین طلایی» بزدلی و شتابزدگی می داند. او به شاگردانش می گفت: «برای اینکه ویژگی ای را که ندارید در خودتان ایجاد کنید در هر موقعیتی که این ویژگی لازم است...
برندسازی شخصی : به پوشش و آراستگی تان دقت کنید
برندسازی شخصی : به پوشش و آراستگی تان دقت کنید لباسی که می پوشید اطلاعاتی را درباره ی شما به دیگران منتقل می کنند، از همین رو باید به پوشش و آراستگی تان دقت کنید. باید جزئیات مربوط به درست...
قدرت زمان : راه های مدیریت زمان (۲)
قدرت زمان : راه های مدیریت زمان (2) از هر نظام مدیریت زمان دلخواه استفاده کنید امروزه در زمینه مدیریت، سیستم های مختلفی از جمله سیستم منشی های دیجیتال و سیستم های کامپیوتری بسیار عالی در دسترس هستند. بدون در...
دینامیت موفقیت : وقتی می گویند شدنی نیست حتما می شود
دینامیت موفقیت : وقتی می گویند شدنی نیست حتما می شود «اوریسون سویت ماردن» در هفت سالگی یتیم شد. او همیشه خودش را در اتاق محبوس می کرد و بیرون نمی آمد. در جوانی، کتاب «خود یار» نوشته نویسنده ای...
بهانه بی بهانه : شجاعت و انضباط فردی
بهانه بی بهانه : شجاعت و انضباط فردی «شجاعت به معنای نبود ترس نیست. بلکه به معنای غلبه بر ترس و کنترل آن است.» مارک تواین برای اینکه با همه حوادث ترس آور در زندگیتان روبرو شوید به انضباط فردی...
برندسازی شخصی : هماهنگی سبک پوشش با هدف کاری
برندسازی شخصی : هماهنگی سبک پوشش با هدف کاری در هنگام انتخاب نوع پوشش تان، دقت کنید که با هدف کاری تان هماهنگ باشد. باید ببینید که چه چیزهایی که برای شرکت، موقعیت دلخواه و هدف های شخصی شما مناسب...