سوق دهندگان : دیگران را خشنود کن و سختکوش باش دیگران را خشنود کن کلمات: شخصی که در حالت «دیگران را خشنود کن» می باشد اغلب ساختار جمله ای «هیجانی - ولی - سرخوردگی» را دارد که در مطالب قبلی به عنوان نشانه ای برای پیش نویس «بعد از» مورد بررسی قرار دادیم. «من واقعا از چیزهایی که به من آموختید لذت بردم، ولی نمیدانم آیا چیزهایی را که گفتید به یادم خواهند ماند.» «چه مهمانی فوق العاده ای! ولی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی محتوایی :آیا کسی به فرآیند فروش شما اهمیت می دهد؟
بازاریابی محتوایی :آیا کسی به فرآیند فروش شما اهمیت می دهد؟ ایجاد چرخه ی مشارکت برای محتوای شما به طرز غیر قابل باوری، دشوار است. اکثر کسب و کارهای کوچک هرگز حتی سعی نمی کنند که بر این مشکل غلبه...
گاو بنفش : مشتریان خود را تفکیک کنید
گاو بنفش : مشتریان خود را تفکیک کنید وقتی با بازاری روبه رو می شویم که کسی به آن توجهی ندارد دو کار می توانیم انجام دهیم: طرح اول : معمولا بهتر است آن را رها کنیم. طرح دوم این...
در مهمانی ها جر و بحث نکنید
چگونه بدانیم که در مهمانی ها چه حرفهایی را نباید بزنیم در زمانهای قدیم دزدانی که پلیس در تعقیب آنها بودند به کلیسا پناه می بردند زیرا میدانستند که پلیس برای دستگیر کردن آنها وارد کلیسا نمی شود. وقتی گله...
سوق دهنده ی کامل باش
سوق دهنده ی کامل باش در ادامه ی مقاله ی گذشته اولین سوق دهنده را در اینجا بررسی می کنیم. كلمات: شخصی که در حالت «کامل باش» قرار دارد اغلب از پرانتز استفاده می کند به عنوان مثال: «من امروز اینجا...
نوشتن عقاید در برابر صحبت کردن درباره آنها
نوشتن عقاید در برابر صحبت کردن درباره آنها نوشتن باعث تمرکز و یادآوری می شود. «فهرست اهداف» به شما کمک می کند تا به خاطر داشته باشید کوشش می کنید تا چه جور انسانی باشید. این فهرست یک چتر حفاظتی...
تبلیغات، جانشین مناسبی برای روابط عمومی نیست!
تبلیغات، جانشین مناسبی برای روابط عمومی نیست! شرکت کوکاکولا، اخیرا نوشابه ی انرژی زای خود را با نام کی ام ایکس KMX (نامی بدون هیچ دلیل خاصی)، به بازار ارائه کرده است. به نظر شما آیا کوکاکولا با داشتن واحد...