ساختن نام های تجاری در صنایع اسباب بازی توسط PR امروزه می توان گفت ساخته شدن یک نام تجاری در صنایع اسباب بازی، بدون استفاده از اطلاع رسانی، تقریبا به یک موضوع محال تبدیل شده است. اما با کمک اطلاع رسانی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. کبج پچ کیدز Cabbage Patch Kids، فربی Furby، تله تابیز Teletubbies، ترتلز نینجا Ninja Turtles، مایتی مورفین پاور رنجرز Mighty Morphin Power Rangers، و پوکمون PokAmon، همگی سوار بر موجی از اطلاع رسانی به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برخورد مناسب با دیگران
برخورد مناسب با دیگران در ژاپن بعضی از شهروندان ترجیح میدهند بمیرند اما آبرویشان نرود. در آمریکا بعضی از شهروندان ترجیح میدهند کسانی که آبروی آنها را برده اند بمیرند. چرا دشمن تراشی کنیم؟ تا زمانی که مسئولیت ندارید با...
ارتباط بین سوق دهنده و پیش نویس
ارتباط بين سوق دهنده و پیش نویس هرگاه که من سوق دهنده «دیگران را خشنود کن» را ازخود نشان میدهم، در همان حال الگوی «بعد از» را به اجرا در می آورم. ندای «والد» درون من این پیش نویس تقابلی...
تغییر مداوم فناوری ، دلیل اول بیرون آمدن از حاشیه امن
تغییر مداوم فناوری ، دلیل اول بیرون آمدن از حاشیه امن فناوری مطرح نیست، بلکه نحوه ی استفاده از آن مطرح است. هر کسی که برای آینده می جنگد، در زمان حال زندگی می کند. با فروشنده ی نوجوان گستاخی...
زبان بدن :ور رفتن با اشیا
زبان بدن :ور رفتن با اشیا شما هر روز و هر لحظه در حال القای تصویری از خود هستید. دیگران نیز چنین هستند. افراد برای ایجاد تصویر از بسیاری از لوازم مانند لباس، خودکار، عینک، لوازم سیگار کشیدن و آرایش...
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری مشتری: نمی دانم علت گفتگوی ما چیست، چیزی نمی بینم که محصول شما بتواند برای ما انجام دهد. به نظر من کالای X برای ما بهتر کار می کند. فروشنده: درست است آقا،...
دینامیت موفقیت :۱۷ دستورالعمل موفقیت
دینامیت موفقیت : ۱۷ دستورالعمل موفقیت نویسندگان و مؤلفان سال هاست که در باره ۱۷ دستورالعمل موفقیت سخنرانی کرده اند و انواع کلاس ها، جلسه ها، و سمینارها را برگزار کرده اند. عنوان این مباحث، به طور کلی، این است:...