برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (4) داستانتان را به یاد ماندنی کنید برندسازی شخصی، خود واقعی شما را به نمایش می گذارد و نقطه قوت شما بستگی به ارتباط دیگران با تجربیات و شخصیت شما دارد. وقتی اصیل زندگی کرده باشید، داستان و روابطتان با دیگران خاص می شود. این تجربه نه تنها برای شما خاص و به یاد ماندنی است بلکه اگر بتوانید درست خودتان را ابراز کنید تاثیر خوبی از خود بر جای می گذارید، این...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دینامیت موفقیت: کریستف کلمب
دینامیت موفقیت: کریستف کلمب اگر به دایره المعارف بریتانیکا نگاهی بیندازید، داستانی جالب از کریستف کلمب را خواهید یافت. او در دانشگاه «پاویا» ستاره شناسی، هندسه و جهان شناسی می خواند و اینها مشوق او بودند: کتاب مارکوپولو، نظریه های...
بازاریابی محتوایی: ۹ نکته در وبلاگ نویسی (۱)
بازاریابی محتوایی: 9 نکته در وبلاگ نویسی (1) 1.از عنوان های جذاب استفاده کنید. عنوان وبلاگ شما همچون جلد یک مجله است. تنها یک هدف برای جلد مجله وجود دارد: ترغیب شما به باز کردن مجله، چیزی شبیه این برای...
گاو بنفش : مشکل چیز دیگری ست!
گاو بنفش : مشکل چیز دیگری ست شرکت شما موفق شده است. شما با قدرت تبلیغات تلویزیونی رشد و پیشرفت داشتید. شما بر مردم، خط مشی، تولید، پخش و یک کارخانه سرمایه گذاری کردید. نظامی که همه ی کارمندان آن...
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۳)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (3) اعتماد سازی با داستان یکی از راه های ایجاد اعتماد، داستان گفتن است. داستان گفتن، این اجازه را به شنونده ها می دهد که خودشان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به...
احساسهای تخریبی، احساسهای اصیل و حل مسئله
احساسهای تخریبی، احساسهای اصیل و حل مسئله اگر احساسهای تخریبی همیشه به عنوان احساس بد تجربه نمی شوند، پس چه اهمیتی دارد که احساسهای تخریبی را از احساسهای اصیل تشخیص دهیم؟ پاسخ این است: بیان احساسهای اصیل به عنوان وسیله...
گسترش و ارتقاء نام تجاری دونات
گسترش و ارتقاء نام تجاری دونات گاهی اوقات برای یک شرکت مدتی زمان لازم است تا چیزی که در آن اولین باشد، بیابد. شرکت "خدمات اینداستریال لانچن Industrial Luncheon Services" بعنوان شرکت تهیه غذا در سال 1949 تاسیس شد. دو...