ساخت نام تجاری پوزیشنینگ Positioning ایده ی پوزیشنینگ (جایگاه سازی)، توسط من و جک تراوت Jack Trout شکل گرفت. گزارش این ایده، ابتدا در نشریه ی کوچک تجاری به نام Industrial Marketing انعکاس پیدا کرد؛ بعد در یک نشریه ی بزرگ تر و مهم تر به نام Advertising Age، تا اینکه بالاخره به وال استریت ژورنال راه یافت. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از همان اول این مطلب از نشریه ی نیویورک تایمز، نیوزویک و هر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.وقتی گاو بنفش به دنبال شغل می گردد
وقتی گاو بنفش به دنبال شغل می گردد در این مورد که شرکت ها بهتر است چه کاری انجام دهند، بسیار صحبت کردیم. اما شما چه؟ آیا می توان این ایده ها را برای پیدا کردن شغل هم به کار...
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۶)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (6) از اشتباهات رایج دوری کنید برای ساختن آگهی شخصی لازم نیست که به سوال "خودت را معرفی کن" کامل پاسخ داده شود. بدیهی است که هر شخصی تمایل ندارد که همه چیز...
تمبرها و پیش نویس زندگی
تمبرها و پیش نویس زندگی چرا افراد تمبر جمع میکنند؟ اریک برن چنین پاسخ میدهد: افراد تمبر جمع می کنند زیرا با نقد کردن آن می توانند به طرف پیامدهای پیش نویسی خود حرکت کنند. اگر پیش نویس شخصی از...
زبان بدن: پوشیدن لباس متناسب با نقش
زبان بدن : پوشیدن لباس متناسب با نقش اگر می خواهید موفق شوید، نباید اهمیت ظاهرتان و شیوه ای را که با آن خود را به دیگران نشان می دهید نادیده بگیرید. لباس پوشیدن متناسب با اندام و رنگ پوست...
تکنیک فروش : مشتری یابی (۲)
تکنیک فروش : مشتری یابی (2) زنجیر بی انتها اساس این روش بر این تفکر بنا شده است که فروشنده در هر مذاکره نام مشتریان آینده خود را به دست آورد. اغلب فروشندگان حرفه ای سعی می کنند از فردی...
قدرت فروش: چیزهایی که بر مذاکره تاثیر می گذارد
قدرت فروش : چیزهایی که بر مذاکره تاثیر می گذارد سرعتی که شما صحبت می کنید. اگر سریع حرف بزنید، مشتری نیز سریع حرف می زند. ما گرایش عادی شدیدی به تقلید از فردی داریم که قبل از ما صحبت...