گاو بنفش : عدم استقبال علی رغم محبوبیت در این مطلب به مطالعه ی گسترده ی این موضوع می پردازیم که چرخه ی گاو بنفش چگونه عمل می کند و موثر واقع می شود. «استیو لئونارد» یک سوپرمارکت معمولی را با مساحت حدود بیست هزارپا راه اندازی کرد که در آن مایحتاج روزانه را مثل پنیر، شیر و غیره می فروخت. از آنجا که به این مغازه ی کوچک راضی نبود به جست وجوی گاو بنفش پرداخت. او بیرون مغازه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: قبل از صحبت کردن گوش دهید
قدرت فروش : قبل از صحبت کردن گوش دهید قانون 80 به 20 یا پارِتو، در مورد مذاکرات فروش هم صدق می کند. در طول معرفی کالا به مشتری، باید به اندازه ی 20% صحبت کنید و 80% مابقی را،...
دینامیت موفقیت: حل مشکل با نگرش ذهنی مثبت
دینامیت موفقیت: حل مشکل با نگرش ذهنی مثبت مردی در تنگدستی کامل به دنیا آمد. در سال های مدرسه، برای کمک به مادرش روزنامه می فروخت و کفش واکس می زد. بعدها در فصل تابستان در یک شرکت هواپیمایی در...
بازاریابی محتوایی: خبرنامه ی الکترونیکی
بازاریابی محتوایی: خبرنامه ی الکترونیکی خبرنامه ی الکترونیکی e-newsletter، نوعی از ارتباطات "مبتنی بر اجازه permission based" با مشتریان فعلی و آتی است؛ اغلب ماهانه یا هفتگی منتشر می شود. دسترسی الکترونیکی از طریق صفحات متنی یا HTML، می تواند...
گاو بنفش: راز موفقیت تفکر است
گاو بنفش: راز موفقیت تفکر است یکی از دوستانم به نام تریسی شغلش را در دفتر چاپ و نشر روزنامه رها کرد تا مستقل کار کند. با استفاده از دفترچه ی اطلاعات، توضیحاتی یافت و نامه ی فرم همکاری در...
برندسازی شخصی : برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید
برندسازی شخصی : برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید به شما پیشنهاد می کنم جدول زمانی تدارک ببیننید تا برندتان را عملی کنید. همان طور که در سری مقالات برندسازی شخصی توضیح دادیم، اغلب موفق ترین افراد جهان کسانی هستند...
روند تخریب در تحلیل رفتار متقابل
روند تخریب در تحلیل رفتار متقابل روند تخریب الگویی است که ماهیت پیش نویس زندگی را توضیح میدهد و نشان میدهد که افراد چگونه پیش نویس خود را در سراسر زندگی حفظ می کنند. این نظریه توسط ریچارد ارسکاینا و...