برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید اگر نمی دانید که وب سایت خود را راه اندازی کنید یا وبلاگتان را، بهتر است که سخت نگیرید. امروزه فرق چندانی بین این دو نیست. تفاوت عمده ی آن این است که آیا مطالب جدید را به قسمت بلاگ وب سایت تان می فرستید یا نه. اگر این احتمال را می دهید که در آینده وبلاگ نویسی می کنید، حتماً وب سایت تان را با محتوای آسانی راه اندازی کنید. می توانید...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دینامیت موفقیـت : احساسات منفی
دینامیت موفقیـت : احساسات منفی ۱۰ اصل انگیزه ساز که الهام بخش کار انسان ها هستند هر چه که به آن فکر می کنید و هر عملی که داوطلبانه انجام می دهید، می تواند ناشی از یک اصل انگیزه ساز...
بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا
بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا برای انجام تجزیه و تحلیل محتوای سایت بهتر است که با فهرست موجودی محتوا شروع کنید، تا تشخیص دهید محتوای وب سایت شما چه شکلی است. آسان ترین روش برای این کار...
بهانه بی بهانه: انضباط فردی و شخصیت
بهانه بی بهانه: انضباط فردی و شخصیت خود را موظف به داشتن معیارهایی کنید که بالاتر از معیارهایی است که دیگران از شما انتظار دارند. هیچ وقت بهانه های خودتان را نپذیرید. هیچ وقت دل تان به حال خودتان نسوزد....
برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی چه مزایایی دارد؟
برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی چه مزایایی دارد؟ برای اینکه تصمیم بگیرید وبلاگ نویسی مناسب شما است یا نه، می توانید به پرسش های زیر پاسخ دهید و بعد از آن تصمیم نهایی تان را بگیرید. هدف تان از فعالیت...
روانشناسی مدیریت زمان
روانشناسی مدیریت زمان "ذهن ماست که محدود است. مادامی که ذهن بتواند تصور کند که می توانیم کاری را انجام بدهیم، می توانیم آن کار را انجام دهیم، به شرطی که ۱۰۰% آن را باور داشته باشیم." / آرنولد شواتزینگر...
مواجهه با گسترش خطی : روابط عمومی PR
مواجهه با گسترش خطی : روابط عمومی PR در مقالات گذشته گفته ایم، که ما به شدت مخالف گسترش خطی تولیدات هستیم. در کنار همه ی دلیل هایی که علیه این کار می آورده ایم، گسترش خطی در برخورد با...