برندسازی شخصی : لینکدین یکی از رسانه های اجتماعی که برای برندسازی بسیار مناسب است لینکدین می باشد. لینکدین بیشتر از سایر رسانه های دیگر فضای کسب و کاری را دارد. به همین دلیل می خواهیم به توضیح آن بپردازیم. در لینکدین شما می توانید رزومه، بیوگرافی، و یک نمونه از نامه ی مقدمه ی خود را قرار دهید. زمانی که از این سایت استفاده می کنید بعد از اطلاعات اولیه را به طور کامل پر کردید می توانید مطالب...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سالی یک بار به دنبال شغل جدید بگردید !
سالی یک بار به دنبال شغل جدید بگردید! این بدان مفهوم نیست که حتما شغل تان را عوض کنید، اما بد نیست هر از چندی به آن طرف نرده ها هم نگاهی بیندازید. اطرافیان ما، این را در ذهن ما...
بهانه بی بهانه : از کودکی تا بلوغ
بهانه بی بهانه : از کودکی تا بلوغ از سن بسیار کم تا وقتی که بزرگ می شوید این طور شرطی می شوید که خودتان را مسئول زندگی تان نبینید. این نرمال و طبیعی است. وقتی کودک هستید والدین شما...
برندسازی شخصی : چه طور درباره ی خودتان بنویسید
برندسازی شخصی : چه طور درباره ی خودتان بنویسید یکی از مهم ترین قسمت ها در رسانه های اجتماعی و سایت شخصی، نوشتن خلاصه ای درباره ی خودتان است. این خلاصه نویسی فرصت بسیار خوبی است برای بیان داستان برندتان...
قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد (۱)
قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد (1) اصل اول: مدیریت زمان ارزش مشارکت تان را افزایش میدهد عزت نفس، حاصل این شناخت در شماست که در زندگی و کار میزان تفاوت اعمال بیرونیتان بیشتر از تفاوت...
ظرفیت عظیم ذخیره سازی ذهن
ظرفیت عظیم ذخیره سازی ذهن به گفته ی تونی بوزان متخصص مغز، توانمندی ذهنی بالقوه ی اشخاص متوسط تا حدود زیاد مورد بهره برداری قرار نمی گیرد و اصولا بهره برداری از ذهن به شدت محدود است. اشخاص به طور...
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۵)
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (5) واقعه ی اتفاق افتاده واقعه ی اتفاق افتاده، داستانی در مورد سوم شخصی است که شرایطش شبیه مشتری است و توضیح می دهد که چگونه و به چه روشی مشکل او...