برندسازی شخصی : قوانین سه گانه ی ارتباط به گفته ی "ویلیام آروادا" همه ی برندهای موفق از قوانین سه گانه ی ارتباط : شفافیت، یکدستی، ثبات پیروی می کنند. رعایت قوانین سه گانه به شما کمک می کند که برندتان را با اعتماد به نفس بیشتری به نمایش بگذارید و به وعده ی برندتان عمل کنید تا همیشه در نظر مردم باشید. شفافیت : پیامی روشن ایجاد کنید دشوارترین قسمت ارتباط، شفافیت است. چون تصمیم گیری برای اینکه مظهر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : محدودیت توانایی های شما
بهانه بی بهانه : محدودیت توانایی های شما میانگین افزایش درآمد سالانه در آمریکا حدود سه درصد است؛ تقریبا به اندازه افزایش هزینه زندگی و افزایش نرخ تورم. افرادی که درآمدشان سالانه سه درصد افزایش پیدا می کند به سختی...
برندسازی شخصی : اعتبارتان را سینه به سینه منتقل کنید
برندسازی شخصی : اعتبارتان را سینه به سینه منتقل کنید همه ی کسانی که صاحب کسب و کار هستند می دانند که اگر مردم آنها را به همدیگر پیشنهاد دهند، بیشتر از بازاریابی خودشان تاثیر دارد. این بدان معناست که...
قدرت زمان : در کارهایتان مسئولیت پذیر باشید
قدرت زمان : در کارهایتان مسئولیت پذیر باشید مسئولیت کامل انجام کارهایی را که برای رسیدن به هدف تان ضروری هستند بپذیرید. با خودتان تکرار کنید: «اگر قرار است کاری انجام شود که به هدفم برسم، این فقط به من...
تکنیک فروش : ۸ استراتژی موقعیتی (۳)
تکنیک فروش : 8 استراتژی موقعیتی (3) سبک کردن شرایط گاهی مشتری با توجه به آنچه که می داند، مطلبی را می گوید که درست است، اما جنبه های دیگری وجود دارد که از آن بی اطلاع است. به عنوان...
زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (۱)
زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (1) شیوه ی تحریک و اندیشیدن شما هنگام ایستادن و دراز کشیدن یکسان نیست. بسته به اینکه گوش به زنگ ایستاده اید یا در صندلی خود لم داده اید، طرز تفکر و رفتار متفاوتی...
دینامیت موفقیت : رقم گمشده
دینامیت موفقیت : رقم گمشده یک مدیر فروش جوان که درآمدش ۳۵۰۰۰ دلار است، در جایی نوشته است: «احساس می کنم در مقابل گاو صندوقی قرار گرفته ام که تمام ثروت، شادی و موفقیت دنیا درون آن است. گاوصندوق، رمزدار...