رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (2) توئیتر توئیتر به ابزار رسمی سخن پراکنی در وب تبدیل شده است. چطور داستان خود را در توئیتر برجسته و نمایان بسازید؟ در اینجا چند نکته ذکر می شود که باید آنها را دنبال نمایید: از طریق توئیت های خود یک داستان بگویید صدای پیوسته ای برای نقل داستانی در مورد صنعت و برند خود داشته باشید. هر پست باید به نوبه ی خود، مجاب کننده باشد؛ اما مطمئن شوید صدای شما تغییر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (۳)
زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (3) بالا بردن خود برنده ی مدال طلای المپیک روی سکویی بالاتر از دو برنده ی مدال نقره و برنز می ایستد و قاضی بالاتر از هیئت منصفه می نشیند. زندگی در پنت هاوس...
دینامیت موفقیت : نظریه پله های سنگی هدفمند
دینامیت موفقیت : نظریه پله های سنگی هدفمند در مطلب قبلی دینامیت موفقیت در مورد خانمی صحبت کردیم که از تکراری بودن کارهای خانه شکایت می کرد و انگیزه ای در خود پیدا نمی کرد که انجام کارهای خانه را...
چگونه کسب و کار خودم را شروع کنم؟ (۲)
چگونه کسب و کار خودم را شروع کنم؟ (2) نام خود را برای شرکت تان انتخاب کنید بهترین نام برای شرکت تان اسم واقعی خودتان است، نه یک اسم عجیب و غریب. زیرا با این کار، هرجا که بروید و...
بهانه بی بهانه : رهبران را دنبال کنید
بهانه بی بهانه : رهبران را دنبال کنید وقتی تصمیم می گیرید که به یکی از بهترین افراد در حوزه کاری خودتان تبدیل شوید به دور و برتان نگاه کنید و افرادی را که همین حالا در راس قرار دارند...
برندسازی شخصی : از گوشه ی امن تان برای بی همتا شدن استفاده کنید
برندسازی شخصی : از گوشه ی امن تان برای بی همتا شدن استفاده کنید گوش کردن به توصیه ی "بی همتا باشید" سخت است. اگر ندانید چطور از دیگران متمایز شوید چه؟ چطور باید گوشه ی امن تان را پیدا...
قدرت زمان : سؤال های مناسبی از خودتان بپرسید
قدرت زمان : سؤال های مناسبی از خودتان بپرسید در مطلب زیر چند سؤال آمده است که می توانید از این پرسش ها برای رسیدن به شفافیت در مورد هدف ها، تمرکز روی آن ها و ماندن در مسیر رسیدن...