برندسازی شخصی : ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید برند شخصی شما برآوردی است از چیزهایی که می گویید، شیوه ی گفتن آنها، کارهایی که می کنید، زبان بدن تان، آراستگی تان و سبک لباس پوشیدنتان. در واقع تصویر شما شیوه ی ارائه خودتان به دیگران است. طی مطالعه و بررسی که بر روی پسران 12 تا 15 سال انجام شد نتایج بسیار جالبی به دست آمد. از آنها پرسیده شد که درصد کل ارتباط بین سه مورد زیر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بُعد جدیدی از ثروت (۱)
بُعد جدیدی از ثروت (1) هنگامی که بدهی های خود را تمام و کمال پرداخت کردید و به جایی رسیدید که دیگر پول مهم ترین مشکل زندگی تان نبود، باید قاطعانه تصمیم بگیرید که وضعیت را به همین شکل نگه...
بهانه بی بهانه : فرمول سه درصد برای سرمایه گذاری
بهانه بی بهانه : فرمول سه درصد برای سرمایه گذاری برای اینکه موفقیت مادام العمرتان را تضمین کنید همین امروز تصمیم بگیرید که سه درصد درآمدتان را روی خودتان سرمایه گذاری کنید. ظاهرا این رقم جادویی یادگیری مادام العمر است....
برندسازی شخصی : برای مخاطب تان تجربه بیافرینید
برندسازی شخصی : برای مخاطب تان تجربه بیافرینید باید این نکته را به خاطر داشته باشید مخاطب شما تجربه می خواهد، پس باید کاری کنید که بتوانید برای مخاطب تان تجربه بیافرینید. هنگام اجرای نقشه ارتباطی و اعلام تخصص تان،...
قدرت زمان : بازگشت سرمایه تضمین شده
قدرت زمان : بازگشت سرمایه تضمین شده برنامه ریزی خوب نتیجه فوق العاده ای دارد. تخمین زده می شود که هر یک دقیقه ای که صرف برنامه ریزی می شود در ده دقیقه کار برای اجرای آن برنامه صرفه جویی...
تکنیک فروش : با زبان مشتری صحبت کنید
تکنیک فروش : با زبان مشتری صحبت کنید یکی از اصول بدیهی در فروش با زبان مشتری صحبت کردن است. ممکن است به نظر برسد که لزومی ندارد که این موضوع را مطرح کنیم، اما واقعیت این است که بسیاری...
دینامیت موفقیت : هرگز از وضع موجودتان راضی نباشید
دینامیت موفقیت : هرگز از وضع موجودتان راضی نباشید «چارلز بکر»، رئیس شرکت معروف بیمه عمر «فرانکلین» می گوید: «اصرار من بر این است که ناراضی باشید، اما نه به معنای بدخلقی و خشونت، بلکه به معنای تحولات روحی عمیق...