تکنیک فروش : اعتراض های مشتری راهنمای واکنش او هستند مشتری ای که صادقانه اعتراضش را به شما می گوید، در واقع با این کار به شما نشان می دهد که تا چه حد با تمام کردن فروش فاصله دارید. آنها با انجام این کار اطلاعات مفیدتر از آنچکه شما جمع آوری کردید در اختیارتان می گذارند. در اصل اعتراض های مشتری راهنمای واکنش های بعدی او می باشد به همین دلیل باید با دقت اعتراض های را ارزیابی کرد...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : لباسی با ویژگیهای برندتان انتخاب کنید
برندسازی شخصی : لباسی با ویژگیهای برندتان انتخاب کنید داشتن برند شخصی به این معنی است که می دانید چه کسی و مظهر چه چیزی هستید. همان طور که گفته شد شما باید اصیل باشید، چون نقش بازی کردن زجرآور...
قدرت زمان : ۴ ایده برای ایجاد نظم شخصی (۲)
قدرت زمان : 4 ایده برای ایجاد نظم شخصی (2) در مطلب قبلی از مبحث قدرت زمان با نام «چهار ایده برای ایجاد نظم شخصی (1)» ، به دو مورد از چهار مورد ذکر شده اشاره نمودیم و در ادامه...
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری اعتراض یک قسمت جدانشدنی از فرآیند فروش است. از همین رو فروشندگانی موفق و حرفه ای هستند، که بدانند اعتراض های مشتری امری طبیعی است و برای رو به رو شدن با آن آمادگی...
دینامیت موفقیت : مشغله ذهنی جذاب
دینامیت موفقیت : مشغله ذهنی جذاب با توجه به راهکاری که در اختیارتان می گذاریم، می توانید بیش از تصور و امیدتان، به ثروت و موفقیت دست پیدا کنید. این نظریه، ثروت و شاد بودن را به ارمغان می آورد و...
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۳)
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (3) لینکداین لینکداین، بیش از مخزنی برای ارتباطات مربوط به کسب و کار است... پلتفرم تمام عیارِ انتشار است. چند نکته را درباره ی آن بخاطر بسپارید: صفحه ی شرکت خود را زیبا کنید...
بهانه بی بهانه : سه اقدام برای تبدیل به بهترین شدن
بهانه بی بهانه : 3 اقدام برای تبدیل به بهترین شدن برای این که به یکی از افراد برتر در حرفه خود تبدیل شوید بیش از هرچیزی به انضباط و دست به کار شدن نیاز دارید. سه اقدام ساده وجود...