ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۱۲
۱ دیدگاه
1,052 بازدید

چیزی به نام رهبر عالی و صددرصد بی کم و کاست نداریم. هر رهبری اشتباه می‌کند. مهم این است که رایج‌ترین اشتباهات را شناسایی کنیم تا از تکرار این اشتباهات بکاهیم. ۱. از اشتباهات خود درس نمی‌گیرید کاری بدتر از این وجود ندارد که رهبر به اشتباهات خود اعتراف نکند. کسانی که به اشتباهات خود اعتراف نمی‌کنند، زمینۀ سقوط خود را فراهم می‌سازند. ۲. انعطاف نداشتن رهبر خبره لازم است علاوه بر اینکه از اشتباهات خود درس می‌گیرد، انعطاف هم...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

استخدام افراد ممتاز یا آموزش کارکنان خود

اگر می‌توانید افراد ممتاز را استخدام کنید و اگر نمی‌توانید به افراد خود آموزش بدهید. بدون تردید در میان کارکنانتان افراد ضعیفی پیدا می‌شوند؛ درست مانند مربی فوتبال که ممکن است احساس کند نیاز دارد دفاع تیمش را با آوردن...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
825 بازدید

استرس مُسری است

به عنوان یک رهبر همواره با افرادی برخورد خواهید کرد که احساسات خوشایندی ندارند و احساسات نهفته خشم، ترس و خصومت را مخفی می‌کنند. در نتیجه، سطوحی از اضطراب و تشویش را تجربه می‌کنید که مرتبط با احساساتی است که...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
710 بازدید

عادت‌ها از کجا ریشه می‌گیرند؟

وقتی ادعا می‌کنیم که اعمالمان منطقی و اساساً مبتنی بر دلیل و تفکر است، در واقع خود را دست می‌اندازیم. ما به وسیله دلیل و منطق ترغیب می‌شویم، ولی بر اساس عواطف عمل می‌کنیم. در دنیای تجارت وسیع، اغلب تصمیمات...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1,059 بازدید

جلسات نتیجه‌محور

شرکت در جلسات فرآیندی اساسی و ضروری برای تیم‌ها و گروه‌های کاری است. مهم نیست چه میزان از روش‌های ارتباطی استفاده می‌شود، انسان موجودی اجتماعی است و نیاز به تماس‌های رو در رو دارد. جلسات ممکن است اتلاف وقت باشند...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
900 بازدید

از اعتماد تا خودافشایی کارکنان

یکی از کارهایی که رهبران در ارتباطات اثربخش می‌توانند انجام دهند، اعتمادسازی و به تبع آن خودافشایی کارکنان است. رهبران باید به ابزارهایی مجهز شوند تا کارمند آن‌ها بتواند اطلاعاتی را آگاهانه به وی بدهد؛ اطلاعاتی که طبیعتاً رهبران از...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
913 بازدید

مکالمات رهبران قدرتمند

با وجود اینکه در عصر اطلاعات هستیم، گفتگوهای چهره به چهره هنوز قدرتمند بوده و از اهمیت خاصی برخوردار هستند. تحقیقات نشان داده است که فقط ۲۰ درصد از کل ارتباطات شامل واژگان و کلمات است و حدود ۸۰ درصد...

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
885 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.