فکرتان را تغییر بدهید تا دنیای تان تغییر کند احتمالا مهم ترین قانون ذهنی، "قانون باور" است. این قانون می گوید: "آنچه را که با تمام وجود باور داشته باشید، به آن می رسید. شما آنچه را که می بینید باور نمی کنید، بلکه آنچه را پیشاپیش باور دارید می بینید." شما در واقع دنیای تان را از پشت عینکِ باورها، نگرش ها، تعصب ها و برداشت های تان می بینید. دکتر ویلیام جیمز، استاد دانشگاه هاروارد، گفت: "باور، واقعیت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.انواع وفاداری مشتری
انواع وفاداری مشتری وفاداری مشتری موضوع پژوهش های بسیاری بوده است. یکی از انواع وفاداری ها، وفاداری رفتاری (Behavioral Loyalty) است. در این نوع وفاداری، مشتری به صورت عملی سنجیده می شود، یعنی هنگامی که در معرض خرید قرار دارد....
بازاریابی ویروسی (داستان سازی ۴)
همه گیری ارزشمند شانزدهم اوت 2004 برای رون بنسیمون (Ron Bensimhon)، روز مهمی بود. تا به حال بارها و بارها از این ارتفاع شیرجه زده بود، ولی نه در این شرایط مهم و سرنوشت سازی مثل المپیک آتن. دست هایش...
پاهای تان را روی زمین نگه دارید
پاهای تان را روی زمین نگه دارید در یکی از همایش هایم زنی به سمت من آمد و گفت که درباره ی مقصود و هدف اصلی اش تصمیم گیری کرده است. از او پرسیدم که این هدفش کدام است. او...
هرگز عصبانی نشوید
هرگز عصبانی نشوید برای من مهم نیست که همکارتان چقد در ارزیابی اذیت می کند، یا اینکه وضعیت حساب ها به چه صورتی خواهد بود و فشار خون شما با مشاهده ی آن چقدر بالا می رود، شما تحت هیچ...
هنگامی که کالایی جدید می خرید، کالای قدیمی را ببخشید
هنگامی که کالایی جدید می خرید، کالای قدیمی را ببخشید اجرای این روش در زندگی انفرادی آسان است. اما چنانچه با همسر یا هم اتاقی زندگی می کنید، اجرای این روش مشکل تر می شود و داشتن یک خانواده، اجرای...
انواع برنامه های وفاداری
انواع برنامه های وفاداری برنامه های وفاداری مشتریان (Customer Loyalty Program) از جمله استراتژی های بازاریابی است که به دنبال تشویق مشتریان جهت ادامه خرید از یک فروشگاه یا برند خاص می باشند. در حقیقت در این برنامه ها، تلاش...