بکارگیری تمام قوا برای ساخت و تثبیت نام تجاری ساخت و تثبیت نام تجاری کاری آهسته، صبورانه و روشمند است. سال های زیادی طول می کشد تا یک نام، به قول معروف، یک شبه راه صد ساله برود و موفق شود. البته موارد استثنایی هم وجود دارد که نام های تجاری واقعا یک شبه ره صد ساله رفته اند (مثل مایکروسافت). ولی این موارد استثنایی معمولا در قالب صنایعی رخ می دهد که در حال پیشروی انفجاری هستند و موج...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت زمان : ارتباط با دیگران و زمان
قدرت زمان : ارتباط با دیگران و زمان هیچ چیز نیرومندتر از شناخت سرشت یک انسان نیست. چه گرایشی در او وجود دارد و چه غرایزی حاکم بر اعمال اوست؟ اگر این ها را در مورد کسی بدانید می توانید...
تلاش پولاروید، زیراکس و کداک برای گسترش خطی
تلاش پولاروید، زیراکس و کداک برای گسترش خطی آمازون همیشه می تواند به طرف حرفه ی اصلی اش عقب گرد کند، اما شرکت شرکت های دیگر دارای امنیتی که یک حرفه ی مادر بوجود می آورد نیستند. سه مثال اخیر...
بهانه بی بهانه : ۷ راه برای احساس اهمیت کردن (۲)
بهانه بی بهانه : 7 راه برای احساس اهمیت کردن (2) 3 راه اول برای احساس اهمیت کردن در مطلب "بهانه بی بهانه : هفت راه برای احساس اهمیت کردن (1)" آمده است. از مردم تعریف کنید مردم اغلب در...
قدرت زمان : عضویت در انجمن های تخصصی
قدرت زمان : عضویت در انجمن های تخصصی در انجمن هایی عضو شوید که می توانید با شرکت در آنها با سایر افرادی که در حوزه مورد علاقه تان فعالیت می کنند ملاقات کنید. به سازمان یا انجمنی که به...
چگونه کسری خواب را برطرف کنیم؟
چگونه کسری خواب را برطرف کنیم؟ جامعه ی امروز ما جامعه ای خسته است. امروز میزان خواب بزرگسالان، روزانه بیش از 70 دقیقه کمتر از دو نسل قبل می باشد و با مقایسه ی کودکان و جوانان امروزی با هم...
بهانه بی بهانه : ۷ راه برای احساس اهمیت کردن (۱)
بهانه بی بهانه : 7 راه برای احساس اهمیت کردن (1) کلید برقراری ارتباط عالی با دیگران بسیار ساده است: کاری کنید که حس کنند مهم هستند. به اندازه ای که بتوانید کاری کنید که دیگران احساس مهم بودن کنند...