در ادامه ی سری مقالات قدرت نوآوری مدیریت مطلب زیر را دنبال کنید. هفت اصل کلیدی برای نوآوری در مدیریت بر اساس پیشی گرفتن بر رقبا و افزایش درآمد وجود دارد: ۱ . درک کامل دگرگونی ساختاری کسب و کار در داراییهای درآمدزا و در مدل مدیریتی؛ به منظور استفاده از این دارایی ها در جهت دستیابی به نتایج مطلوب ۲. رهبری با شور و حرارت، مردم داری، و مسئولیت نظام مند در قبال آموزه های مدیریت انفعالی قدیمی و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مثل یک بیلیونر فکر کنید (۴)
در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را دنبال کنید. کلی شاور استاد روانشناسی دانشکده ی ویلیام و ماری معتقد است که ما اهمیت نمی دهیم دیگران درباره ی ما چه فکر می کنند. خانم...
برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید
برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید شرایط زندگیتان را در نظر بگیرید چه تازه از دانشگاه درآمده باشید یا متخصصی تازهکار باشید، میانسالی باشید که فکر تغییر شغل هستید یا سالمندی که دارید خودتان را برای بازنشستگی آماده...
روابط متقابل
روابط متقابل فرض کنید که دارید یک کتاب را می خوانید و من وارد اتاق می شوم و میگویم «سلام، چطوری» شما به من نگاه می کنید و در جواب میگویید سلام. ما با این کار رابطه متقابل ساده ای...
قدرت نوآوری مدیریت (۳)
در ادامه ی سری مقالات قدرت نوآوری مدیریت مطلب زیر را دنبال کنید. از نگرانی در خصوص نوآوری اجتناب کنید: خطر دلبستگی بیش از حد به یک ابتکارِ رهبری را صرف نظر از محبوبیت آن تشخیص دهید. در مورد وابستگی...
رمز و راز بزرگِ موفقیت، برنامه ریزی است
رمز و راز بزرگ موفقیت ، برنامه ریزی است توانایی شما در هدف گذاری و برنامه ریزی برای دستیابی به این اهداف رمز و راز بزرگ موفقیت است. مهارتی به این اندازه در دستیابی به هدف تعیین کننده نیست. موفقیت...
مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی
مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی برای تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی و بعد به مشتری شاد و هیجان زده باید تدابیر دقیقی در نحوه ی برخورد با او بکار ببریم که انجام سیکل زیر تا...