شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه شاید شما در حال حاضر، فکر کنید که دیگر نیازی به محتواهای مرتبط با فروش نیست؛ که این فاصله زیادی با حقیقت دارد. مساله این است که مشتریان فقط در لحظات بسیار خاصی از فرآیند فروش به مطالب مرتبط با فروش نیاز دارند. اگر در خصوص مطالبی که دارید، صداقت داشته باشید، سازمان شما مقادیر زیادی محتوای مرتبط با مزیت و ویژگی ها دارد. چیزی که نیاز دارید، داستان هایی است که مشتریان شما را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چه کسی تغییر را کشت : مضنون ششم فوریت
چه کسی تغییر را کشت : مضنون ششم ، فوریت بازجویی از فوریت برای ساعت سه بعدازظهر برنامه ریزی شده بود. فوریت ساعت ۱۵: ۳ سلانه سلانه وارد شد، عذرخواهی کرد و رفت تا فنجانی قهوه بردارد، بعد برگشت و...
خودِ آژانسهای تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند!
خودِ آژانس های تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند! جالب اینجاست که آژانس های تبلیغاتی آمریکا، همان گروهی که اعتقاد دارند "تبلیغات، نام های تجاری را می سازد"، خودشان هیچ تبلیغی برای خود نمی کنند. در عوض...
برنامهی کار شما
برنامهی کار شما تفاوت بین رویا و هدف در پیادهسازی (اجرا)، نوشتن و ایجاد طرح اقدام برای دستیابی به هدف است. حالا وقت آن است که برنامه کاری خود را بنویسید. ذهن ما با دستورالعملهای دقیق بهتر کار میکند. برای...
از خوب به عالی :انتخاب جانشینهایی برای رسیدن به موفقیت
از خوب به عالی : انتخاب جانشین هایی برای رسیدن به موفقیت در سال 1981، وقتی دیوید ماکسول David Maxwell، به سمت مدیریت شرکت "فانی می Fannie mae" منصوب شد، این شرکت هر روز کاری، یک میلیون دلار زیان می داد....
کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید
کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید این مقاله در ادامه مقاله ی "چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟" است. برای شناختن شخصیت های نام برده شده (دنیس و نانسی) می توانید اول آن را مطالعه کنید. دنیس...
نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید!
نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید! اجازه دهید با آن رودرو شویم. برای فرزندان شما واقعا مهم نیست که دستیار پرواز، فروشنده، پیشخدمت، متخصص کامپیوتر یا سرآشپز باشید. آنها تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند که نویسنده یا متخصصِ...