از خوب به عالی: چگونه سختگیر باشیم؟ (1) در خصوص این نکته که سازمان های رهسپار تعالی سختگیرند اما ظالم نه، سه قانون کاربردی وجود دارد. در این مقاله اولین قانون را بررسی می کنیم. قانون شماره 1: زمانی که مردد هستید استخدام نکنید، به بررسی ادامه دهید. یکی از قوانین تغییر ناپذیر در این خصوص قانون پاکارد است که می گوید: اگر شرکتی بخواهد از سطح خوب به عالی برسد باید همگام با رشد فرد، رشد پاداش داشته باشد،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سوق دهندگان و خرده پیش نویس
سوق دهندگان و خرده پیش نویس تیبی کاهلر روانشناس بالینی در اوایل دهه هفتاد کشف شگفت انگیزی نمود. او این نظر اریک برن را که پیش نویس در دوره های کوتاهی از زمان هم ممکن است اجرا شود پیگیری می...
سبدتان را بیش از حد پر نکنید
سبد تان را بیش از حد پر نکنید توجه داشته باشید که از لیست کارهایتان چه انتظاری دارید و چه کاری را می خواهید انجام دهید، مراقب باشید سبدتان را بیش از حد پر نکنید. باید کاری انجام دهید که...
زبان بدن :نشان دادن احساسات ازطریق طرز قراردادن پاها
زبان بدن :نشان دادن احساسات از طریق طرز قرار دادن پاها از آنجا که پاها نسبت به دیگر قسمت های بدن از مغز دورترند، توده ی خاکستری مغز کنترل کمتری روی آنها نسبت به دست ها یا حالات صورت دارد....
قدرت فروش: نگرش بعنوان مبنای فروش مثبت
قدرت فروش: نگرش بعنوان مبنای فروش مثبت هنر فروشندگی ترکیبی از عوامل مختلفی است؛ از جمله اطلاعات و دانش کافی در مورد محصولی که می خواهید بفروشید، خدمتی که می خواهید ارائه دهید، احترام به شان مشتری و اعتقاد به...
دینامیت موفقیت : نارضایتی الهام بخش
دینامیت موفقیت : نارضایتی الهام بخش در یک شرکت بیمه چند منظوره در آمریکا، در قسمت فروش بیمه، مردی به نام «آل آلن» کار می کند. او می خواهد بهترین فروشنده شرکت باشد و سعی می کند نگرش ذهنی مثبت...
بازاریابی محتوایی :اشتباهات رایج، هنگام شخصیت پردازی
بازاریابی محتوایی :اشتباهات رایج، هنگام شخصیت پردازی اشتباه شماره ی 1: دروغ پردازی درباره ی خریدارها بازاریاب ها معمولا حقایق مربوط به خریدارها را از طریق صحبت با یک نماینده ی فروش، متخصص محصول و یا تحقیقات آنلاین کسب می...