چگونه مشتریمدار باشیم؟ جستارهایی در مدیریت نام کتابی بود که چند وقت پیش در حال مطالعهی آن بودم. بخشی از این کتاب به مدیریت چرخهی سفارش اختصاص داشت. مدیری که میخواهد مشتری را شاد کند(تا فروش خود را افزایش دهد) باید کلان بیندیشد: مثلاً کالای بیسابقهای بسازد یا خدمات ارزندهای بدهد. این کار فعلاً پیشکش. فوریتر و لازمتر این است که با مدیریت درست چرخۀ سفارش مشتری، او را کمتر آزار دهید. هر بار که به سفارشی رسیدگی میشود به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه یک سایت موفق بسازیم؟
چگونه یک سایت موفق بسازیم؟ اگر تصمیم گرفتهاید که سایت بزنید، اول باید بدانید چه عواملی موجب موفقیت یک سایت میشوند و چه عواملی یک سایت موفق را موفقتر میکنند. سه خصوصیت یک سایت موفق عبارتند از: هدف روشن و...
سادگی، رمز تبلیغ موفق
سادگی، رمز تبلیغ موفق بهترین شیوه برای تولید آگهی به یادماندنی را میتوان در جملهای ساده خلاصه کرد: (( هرچه سادهتر بهتر )). اما چرا سادگی تا این اندازه اهمیت دارد؟ خوب، برای اینکه امروزه مردم خیلی بیشتر از گذشته...
وعدهی تو خالی ندهید!
وعدهی تو خالی ندهید! وقتی میخواهید هدفتان را مشخص و نهایتاً پیام تبلیغاتیای براساس آن طراحی کنید، از خود بپرسید چرا مردم باید این کالا را انتخاب کنند. با پاسخ دادن به این سؤال است که مطمئن میشوید مردم کالای...
کی و چگونه از شرکت تبلیغاتی استفاده کنیم؟
کی و چگونه از شرکت تبلیغاتی استفاده کنیم؟ تصمیمگیری در مورد اینکه استفاده و کمک گرفتن از شرکتهای تبلیغاتی چه مواقعی ضرورت دارد، خیلی مشکل است. استفاده از شرکت تبلیغاتی وقتی عاقلانه به نظر میرسد که: نمایندگان فروش رسانهها مرتباً...
چه چیزی باعث مؤثر بودن تبلیغات میشود؟
چه چیزی باعث مؤثر بودن تبلیغات میشود؟ از هر ۱۰۰۰ محصول جدید، فقط یک محصول به طور دائم بازار فروش پیدا میکند. چنین شانسی خیلی سخت به دست میآید. اما همیشه به خاطر داشته باشید که اکثر کالاها(از ۱۰۰۰ کالایی...