معیارهای بازاریابی محتوا اغلب بازاریاب های محتوایی با خود می گویند که به درستی نمی توانند نتایج را تعیین کنند؛ و این تدابیر، قابل اندازه گیری نیست؛ و یا احساس درستی نسبت به تعیین محتوا ندارند. شما با این اظهار نظرها با ابرسیاهی در بالای سر خود رو به رو خواهید شد. اگر با همچین مشکلی رو به رو شدید، نگران نباشید؛ چرا که شما هنوز برای مسیر صحیح زمان دارید. همانند شاخص های هرم بازاریابی محتوایی، نگاهی دقیق به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن : سبک های مذاکره (۳)
زبان بدن : سبک های مذاکره (3) انتخاب محلی مناسب برای نشستن قدری زودتر از موعد به جلسه بروید تا بتوانید محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. نشستن مقابل در به شما برتری می دهد. تحقیقات نشان می دهد...
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۴)
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (4) آیا در ازای کلید واژه های مشابه، ترافیک وبسایت را از آن خود می کنم؟ همواره تحلیل وبسایت را چک تا ببینم مردم چه نوع کلیدواژه های مرتبطی...
تکنیک فروش : روش های اصلی غلبه بر اعتراض ها
تکنیک فروش : روش های اصلی غلبه بر اعتراض ها در ادامه مقالات قبلی که در مورد روش های اساسی غلبه بر اعتراض صحبت کردیم می خواهیم در مورد اعتراض هایی صحبت کنیم که انتظار آنها را ندارید و یا...
زبان بدن : سبک های مذاکره (۲)
زبان بدن : سبک های مذاکره (2) آشنایی با محیط در مبحث زبان بدن، یکی از روش هایی که نشان می دهد فضایی که در آن حضور دارید متعلق به شماست، برقراری ارتباط با یکی از اشیای آن محدوده است....
تکنیک فروش : منابع اساسی در اعتراض پنهان (۳)
تکنیک فروش : منابع اساسی در اعتراض پنهان (۳) شهود یا ادرک: اکثر فروشنده ها بسیاری از اعتراض های پنهان را از طریق شهود یا درک شخصی پی می برند. یک شرکت، فروشگاه یا کارخانه ی نیمه تعطیل، برداشت فروشنده را...
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۳)
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (3) وبسایت من چه اندازه ترافیک برای عبارت کلید واژه دریافت می کند؟ زمانی که به تحلیل های وبسایت خودتان نگاه می اندازید، باید انبوهی از داده های کلیدی...