بازدارنده ها و مجوزها در تحلیل رفتار متقابل مادری را با نوزادش که تازه به دنیا آمده در نظر بگیرید. همانطور که او از کودکش مراقبت به عمل می آورد، ممکن است پیامهایی را از حالت نفسانی «والد» خود باز نوازی کند. مانند این که: «بچه ها نیاز به حمایت دارند و نیاز آنها مهمتر است.» خیلی از اوقات هم او می تواند در حالت نفسانی «بالغ» خود باشد و روشهای مراقبت از کودکان را که در کتابها خوانده است...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.راز شرمآور تبلیغات:تبلیغات در خدمت هیچ هدف سودمندی نیست!
راز شرمآور تبلیغات : تبلیغات در خدمت هیچ هدف سودمندی نیست! بیش از یک دهه ی پیش "رجیس مک کنا Regis McKenna" مشاور مشهور بازاریابی که در نشریه ی "هاروارد بیزینس رویو Harvard Business Review" می نوشت، این مطلب را...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۳)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (3) ششمین راز بازاریابی چریکی ترکیب و آمیزه است. ششمین راز به شما یادآوری می کند که تبلیغات به اندازه ای که درگذشته موثر بود، امروزه موثر نیست و در مورد ارائه آگهی نیز وضع به همین...
آسیبهای روانی در مقابل پیامهای تکراری
آسیبهای روانی در مقابل پیامهای تکراری ممکن است کودک یک تصمیم پیش نویسی اساسی در واکنش به یک حادثه خاص بگیرد که او آنرا به شکلی بسیار تهدید کننده تجربه کرده است. شاید دختر کوچکی توسط پدرش مورد سوءاستفاده جنسی...
زبان بدن: دست زدن به بینی
زبان بدن : دست زدن به بینی وقتی دست به طرف بینی می رود، یعنی دروغی در حال شکل گیری در ذهن است. فرقی نمی کند که در حال گفتن (مثلا) یک دروغ عمدی باشید، فکری غیرصادقانه در سر داشته...
مشتری مداری: نقش عامل انسانی در تقویت کیفیت
مشتری مداری : نقش عامل انسانی در تقویت کیفیت امروزه نقش عامل انسانی در کیفیت به مراتب بیشتر از عوامل تکنیکی است چرا که: 1.افراد علاقه مند و حساس به کیفیت از افراد متخصص کنترل کیفی در بهبود کیفیت بسیار...
مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز
مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز آگاهی محتوایی Content aware در اولین مرحله از این مدل، "آگاهی محتوایی" قرار دارد. این مرحله بکار گیری محتوا به منظور کنار گذاشتن تبلیغات مزاحم و نا به جا و ایجاد آگاهی قابل...