چگونگی ساختن نام های تجاری مربوط به کتاب آخرین باری که تبلیغات توانست، در فروش یک کتاب موثر واقع شود، کِی بود؟ این کار به راحتی توسط روابط عمومی PR یا اطلاع رسانی دهان به دهان ممکن است اما تبلیغات نه. کتاب های پر فروشی مثل "چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟" اثر اسپنسر جانسون، "جک: نهایت جربزه" اثر جک ولش و سری "هری پاتر" اثر جِی.کِی.رولینگ، همگی تا حد زیادی توسط اطلاع رسانی و روابط عمومی شناخته شده اند....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.گاو بنفش : مشتریان خود را تفکیک کنید
گاو بنفش : مشتریان خود را تفکیک کنید وقتی با بازاری روبه رو می شویم که کسی به آن توجهی ندارد دو کار می توانیم انجام دهیم: طرح اول : معمولا بهتر است آن را رها کنیم. طرح دوم این...
سوق دهنده ی کامل باش
سوق دهنده ی کامل باش در ادامه ی مقاله ی گذشته اولین سوق دهنده را در اینجا بررسی می کنیم. كلمات: شخصی که در حالت «کامل باش» قرار دارد اغلب از پرانتز استفاده می کند به عنوان مثال: «من امروز اینجا...
تبلیغات، جانشین مناسبی برای روابط عمومی نیست!
تبلیغات، جانشین مناسبی برای روابط عمومی نیست! شرکت کوکاکولا، اخیرا نوشابه ی انرژی زای خود را با نام کی ام ایکس KMX (نامی بدون هیچ دلیل خاصی)، به بازار ارائه کرده است. به نظر شما آیا کوکاکولا با داشتن واحد...
گاو بنفش : آیا تبلیغات برای همه بی فایده است؟
گاو بنفش : آیا تبلیغات برای همه بی فایده است؟ زمانی که مصرف کنندگان واقعا به کمک نیاز دارند لازم است که شما تبلیغات را در جایی که آنها بتوانند شما را ببینند، انجام دهید. البته آگهی دادن به فرد...
سوق دهندگان و خرده پیش نویس
سوق دهندگان و خرده پیش نویس تیبی کاهلر روانشناس بالینی در اوایل دهه هفتاد کشف شگفت انگیزی نمود. او این نظر اریک برن را که پیش نویس در دوره های کوتاهی از زمان هم ممکن است اجرا شود پیگیری می...
زبان بدن :نشان دادن احساسات ازطریق طرز قراردادن پاها
زبان بدن :نشان دادن احساسات از طریق طرز قرار دادن پاها از آنجا که پاها نسبت به دیگر قسمت های بدن از مغز دورترند، توده ی خاکستری مغز کنترل کمتری روی آنها نسبت به دست ها یا حالات صورت دارد....