بیماری همهگیر ویروس کرونا در حال ویران کردن اقتصاد جهانی است. سفرهای هوایی اغلب لغو شده و یا با سخت گیریهای زیادی در جریانند، لیگهای ورزشی و رویدادهای بزرگ باطل برگزار نمیشوند، کشورها برای جلوگیری از ویروس در خارج از مرزهای خود، محدودیتهای مسافرتی را اعمال کردهاند، و مسئولان بهداشت عمومی و بیمارستانها در حال مهار بدترین وضعیت بهداشتی و سلامتی به سر میبرند. همچنین میتوان گفت کسب و کارها در بحران کرونا آسیب گاه جبران ناپذیری را متحمل شدهاند....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونگی بهینه سازی گوگل برای کسبوکارهای نوپا
در بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی گوگل برای گرفتن نتایج جستجوی بهتر موضوع مهمی است که صاحبان کسبوکارهای کوچک باید به آن توجه کنند. امروزه بیشتر مصرفکنندگان محصولات و خدمات برای برطرف کردن نیازهایشان از موتورهای جستجو استفاده میکنند. در میان...
دستورالعملهای موفق بازاریابی اینترنتی برای رستوران ها
اگر قصد استفاده از بازاریابی اینترنتی برای رستوران ها را دارید، مطمئناً باید در مورد بهترین روشها و راهبردها بهروز باشید. وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی برای رستوران ها میشود، سؤالی که پیش میآید این است که دستورالعملهای موفق چیست؟...
تحقیقات درباره هشتگ چگونه میتواند باعث ارتقا بازاریابی محتوا شود؟
تحقیقات درباره هشتگ، کسبوکارها را در سراسر جهان بهسمت رشد ارگانیک و پایدار هدایت میکند. اگر نسبت به کلمات کلیدی آگاهی داشته باشید، میدانید که این کلمات برای بازاریابی و جذب مخاطب بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تحقیقات درباره...
بازگشت هزینه تبلیغات چیست و چگونه انجام میشود؟
آیا بهدنبال راههایی برای بهبود فعالیتهای تبلیغاتی کسبوکارتان هستید؟ اولین قدم برای بهبود فعالیتهای تبلیغاتی، پیگیری اثربخشی آنها است. با جذب مخاطب به وبسایتتان نیمی از راه را پیمودهاید. باید با مدیریت سرمایه و برنامهریزی بازگشت هزینه تبلیغات را تحقق...
رویکردهای عملی برای افزایش مشتری
افزایش مشتری برای کسبوکارها مهم است. افزایش تعداد مشتریان رابطه بسیار نزدیک با افزایش درآمد شرکت دارد. چه بایدها و نبایدهایی برای موفقیت در افزایش تعداد مشتریان وجود دارد؟ آقای زیگ زیگلر که از موفقیت بالایی در کسبوکار خود برخوردار...
ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۲۰
می توان گفت ویدیو بزرگترین فرصت بازاریابی شما در سال 2020 است. حتی اگر کسب و کاری شخصی و کوچک دارید یا صاحب استارت آپی تازه و شناخته نشدهاید، برای شما راه های بیشماری وجود دارد که از ویدیو به...