تکنیک فروش : مشتری یابی (3) مشاهده ی شخصی یک فروشنده ی بیمه همه ی آگهی های تبریک انتصابهای شغلی، نامزدی ها، عروسی ها، تولدها، تحریم ها و همکاری های مالی را یادداشت می کند. یک فروشنده تجهیزات کارخانه ای و ماشن آلات به دنبال اخبار مناقصه ی جاده کشیها، ساخت وسازها یا مجوزهای تاسیس می گردد. راههای مشتری یابی نسبتاً مبتکرانه و خلاقی بر اساس مشاهده ی شخصی وجود دارد. اگر این روش با نتیجه گیری های منطقی همراه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۶)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (6) از اشتباهات رایج دوری کنید برای ساختن آگهی شخصی لازم نیست که به سوال "خودت را معرفی کن" کامل پاسخ داده شود. بدیهی است که هر شخصی تمایل ندارد که همه چیز...
تمبرها و پیش نویس زندگی
تمبرها و پیش نویس زندگی چرا افراد تمبر جمع میکنند؟ اریک برن چنین پاسخ میدهد: افراد تمبر جمع می کنند زیرا با نقد کردن آن می توانند به طرف پیامدهای پیش نویسی خود حرکت کنند. اگر پیش نویس شخصی از...
زبان بدن: پوشیدن لباس متناسب با نقش
زبان بدن : پوشیدن لباس متناسب با نقش اگر می خواهید موفق شوید، نباید اهمیت ظاهرتان و شیوه ای را که با آن خود را به دیگران نشان می دهید نادیده بگیرید. لباس پوشیدن متناسب با اندام و رنگ پوست...
تکنیک فروش : مشتری یابی (۲)
تکنیک فروش : مشتری یابی (2) زنجیر بی انتها اساس این روش بر این تفکر بنا شده است که فروشنده در هر مذاکره نام مشتریان آینده خود را به دست آورد. اغلب فروشندگان حرفه ای سعی می کنند از فردی...
قدرت فروش: چیزهایی که بر مذاکره تاثیر می گذارد
قدرت فروش : چیزهایی که بر مذاکره تاثیر می گذارد سرعتی که شما صحبت می کنید. اگر سریع حرف بزنید، مشتری نیز سریع حرف می زند. ما گرایش عادی شدیدی به تقلید از فردی داریم که قبل از ما صحبت...
دینامیت موفقیت : اصول از بین نمی روند
دینامیت موفقیت : اصول از بین نمی روند تا اینجا با توجه به مثال های ارائه شده باید بتوانید از دل آنها دستورالعمل های ضروری را استخراج کنید و به شرایط خاص خودتان ارتباط دهید. ما به گفته «آدمیرال اچ....