برندسازی شخصی : برندتان را به دنیا نشان دهید ممکن است که فکر کنید خیلی خوب ارتباط برقرار می کنید چون خودتان متوجه می شوید که چه می گویید، ولی واقعیت این است که بیشتر مردم ارتباط خوبی ندارند. در موقعیت های رو در رو کاملا به گفته های یکدیگر گوش نمی دهند، به پیام های غیر کلامی و زبان بدن طرف مقابل توجه نمی کنند، به همین دلیل ممکن است که پیام مخاطب را واضح و درست دریافت نکنند....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دینامیت موفقیت: حل مشکل با نگرش ذهنی مثبت
دینامیت موفقیت: حل مشکل با نگرش ذهنی مثبت مردی در تنگدستی کامل به دنیا آمد. در سال های مدرسه، برای کمک به مادرش روزنامه می فروخت و کفش واکس می زد. بعدها در فصل تابستان در یک شرکت هواپیمایی در...
بازاریابی محتوایی: خبرنامه ی الکترونیکی
بازاریابی محتوایی: خبرنامه ی الکترونیکی خبرنامه ی الکترونیکی e-newsletter، نوعی از ارتباطات "مبتنی بر اجازه permission based" با مشتریان فعلی و آتی است؛ اغلب ماهانه یا هفتگی منتشر می شود. دسترسی الکترونیکی از طریق صفحات متنی یا HTML، می تواند...
گاو بنفش: راز موفقیت تفکر است
گاو بنفش: راز موفقیت تفکر است یکی از دوستانم به نام تریسی شغلش را در دفتر چاپ و نشر روزنامه رها کرد تا مستقل کار کند. با استفاده از دفترچه ی اطلاعات، توضیحاتی یافت و نامه ی فرم همکاری در...
برندسازی شخصی : برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید
برندسازی شخصی : برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید به شما پیشنهاد می کنم جدول زمانی تدارک ببیننید تا برندتان را عملی کنید. همان طور که در سری مقالات برندسازی شخصی توضیح دادیم، اغلب موفق ترین افراد جهان کسانی هستند...
روند تخریب در تحلیل رفتار متقابل
روند تخریب در تحلیل رفتار متقابل روند تخریب الگویی است که ماهیت پیش نویس زندگی را توضیح میدهد و نشان میدهد که افراد چگونه پیش نویس خود را در سراسر زندگی حفظ می کنند. این نظریه توسط ریچارد ارسکاینا و...
ساخت نام تجاری پوزیشنینگ Positioning
ساخت نام تجاری پوزیشنینگ Positioning ایده ی پوزیشنینگ (جایگاه سازی)، توسط من و جک تراوت Jack Trout شکل گرفت. گزارش این ایده، ابتدا در نشریه ی کوچک تجاری به نام Industrial Marketing انعکاس پیدا کرد؛ بعد در یک نشریه ی...