برندسازی شخصی : برند شخصی تان را در تلویزیون معرفی کنید تلویزیون نهایت تجربه ی برندسازی است، که در آن تمامی جوانب برند شما با هم ترکیب می شوند تا در فضای سه بعدی تلویزیون پخش شود و شما و برندتان را به میلیون ها مخاطب معرفی کند. از اولین تماس شما با تهیه کننده و آخرین ثانیه ضبط در استودیو همگی، فرصتهای طلایی شما برای نشان دادن بهترین جنبه ی برندتان است. اگر می خواهید اولین حضورتان در تلویزیون...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دینامیت موفقیت: اسرار انجام کارها و نقطه آغاز
دینامیت موفقیت: اسرار انجام کارها و نقطه آغاز آنهایی که بزرگی و عظمت می یابند، اسرار انجام کارها را می دانند. برای مثال می توان به داستان پدری روحانی به نام «جیمز کلر» اشاره کرد. او مدت ها بود که...
دومین مرحله ساده سازی؛ سازماندهی امور مالی
دومین مرحله ساده سازی؛ سازماندهی امور مالی طبق نظر سنجی یک موسسه در آلمان، معلوم شد که ده ها سال است، پول در رده ی اول لیست مربوط به عوامل خوشبختی قرار دارد. 80 درصد از آلمانی ها رهایی از...
رابطه مستقیم انضباط فردی و موفقیت شخصی
رابطه مستقیم انضباط فردی و موفقیت شخصی موفقیت شما در زندگی بیشتر به شخصیت تان بستگی دارد تا کارهایی که انجام میدهید یا چیزهایی که کسب می کنید. ارسطو می گوید: «هدف نهایی زندگی، رشد شخصيت است.» در ادامه یاد...
برندسازی شخصی : در سخنرانی خبره شوید
برندسازی شخصی : در سخنرانی خبره شوید طبق نظرسنجی های انجام شده، سخنرانی یکی از ترسناک ترین موضوعات در جهان است و هم رده ترس از مرگ شناخته شده است. به این دلیل مردم از سخنرانی می ترسند که: نمی...
ویژگی های نمونه بازی های روانی
ویژگی های نمونه بازی های روانی از مثال هایی که در دو مطلب "بازیهای روانی و تحلیل بازیها"، می توانیم چند ویژگی نمونه بازی های روانی را بیرون بکشیم. بازی ها تکراری هستند. هر شخص بازی مورد علاقه خود را...
زبان بدن: شناخت حریم شخصی خود
زبان بدن: شناخت حریم شخصی خود انسان ها دایره هایی از فضا اطراف خود دارند، که دامنه اش از هیچ (هنگام تماس بدنی) تا فاصله ی آنقدر دور متغییر است که حتی اگر دیده شوید آنقدر نزدیک نیستید که کسی...