زبان بدن در مصاحبه کاری (1) می دانم، می دانم، این را صد بار یا بیشتر شنیده اید و باز هم در اینجا می خوانید: هرگز فرصت دوباره ای برای ایجاد تاثیر اول نخواهید داشت. اگر تاثیر خوبی بگذارید برنده اید و اگر تاثیرگذاری ضعیفی داشته باشید آن وقت باید مدت ها سخت تلاش کنید تا دوباره پذیرفته شوید. شرکت در مصاحبه مستلزم آن است که خود را در معرض دید بگذارید. مردم از اولین لحظه ای که شما را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت زمان : ۴ ایده برای ایجاد نظم شخصی (۲)
قدرت زمان : 4 ایده برای ایجاد نظم شخصی (2) در مطلب قبلی از مبحث قدرت زمان با نام «چهار ایده برای ایجاد نظم شخصی (1)» ، به دو مورد از چهار مورد ذکر شده اشاره نمودیم و در ادامه...
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری
تکنیک فروش : اعتراض های مشتری اعتراض یک قسمت جدانشدنی از فرآیند فروش است. از همین رو فروشندگانی موفق و حرفه ای هستند، که بدانند اعتراض های مشتری امری طبیعی است و برای رو به رو شدن با آن آمادگی...
دینامیت موفقیت : مشغله ذهنی جذاب
دینامیت موفقیت : مشغله ذهنی جذاب با توجه به راهکاری که در اختیارتان می گذاریم، می توانید بیش از تصور و امیدتان، به ثروت و موفقیت دست پیدا کنید. این نظریه، ثروت و شاد بودن را به ارمغان می آورد و...
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۳)
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (3) لینکداین لینکداین، بیش از مخزنی برای ارتباطات مربوط به کسب و کار است... پلتفرم تمام عیارِ انتشار است. چند نکته را درباره ی آن بخاطر بسپارید: صفحه ی شرکت خود را زیبا کنید...
بهانه بی بهانه : سه اقدام برای تبدیل به بهترین شدن
بهانه بی بهانه : 3 اقدام برای تبدیل به بهترین شدن برای این که به یکی از افراد برتر در حرفه خود تبدیل شوید بیش از هرچیزی به انضباط و دست به کار شدن نیاز دارید. سه اقدام ساده وجود...
برندسازی شخصی : ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید
برندسازی شخصی : ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید برند شخصی شما برآوردی است از چیزهایی که می گویید، شیوه ی گفتن آنها، کارهایی که می کنید، زبان بدن تان، آراستگی تان و سبک لباس پوشیدنتان. در واقع تصویر...