معیارهای بازاریابی محتوا اغلب بازاریاب های محتوایی با خود می گویند که به درستی نمی توانند نتایج را تعیین کنند؛ و این تدابیر، قابل اندازه گیری نیست؛ و یا احساس درستی نسبت به تعیین محتوا ندارند. شما با این اظهار نظرها با ابرسیاهی در بالای سر خود رو به رو خواهید شد. اگر با همچین مشکلی رو به رو شدید، نگران نباشید؛ چرا که شما هنوز برای مسیر صحیح زمان دارید. همانند شاخص های هرم بازاریابی محتوایی، نگاهی دقیق به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.۷ روش برای نه گفتن ! (۱)
7 روش برای نه گفتن ! (1) کلمه ی "نه" یک واژه ی کلیدی برای تسلط بیشتر بر زندگی تان، مدیریت بهتر زمان تان و رسیدن به حس رضایت و خشنودی است. با استفاده از روش هایی که در اینجا...
بهانه بی بهانه : انضباط فردی و رهبری
بهانه بی بهانه : انضباط فردی و رهبری «در ارتش هیچ چیز به اندازه عدم رعایت انضباط، مضر نیست. زیرا بیشتر انضباط است که موجب برتری یک ارتش بر ارتش دیگر می شود نه تعداد سربازان.» جورج واشنگتن رهبری و...
قدرت زمان : رمز موفقیت
قدرت زمان : رمز موفقیت چند سال پیش با یکی از دلالان بزرگ بیمه دنیا ملاقاتی داشتم. او سالانه بیش از صد میلیون دلار بیمه عمرمی فروشد و ۴۲ نفر کارمند دارد. این کارمندان تمام حوزه های کاری او را...
دینامیت موفقیت : نقاط ضعف، مانع شادی؟
دینامیت موفقیت : نقاط ضعف، مانع شادی؟ مطمئنا اگر قرار باشد کسانی به حق از مشکلات خود شکایت کنند، یکی از آنها «هلن کلر» است. او کر، لال و نابینا به دنیا آمد و از تحصیلات افراد معمولی نیز نمی توانست...
بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی
بازاریابی محتوایی : اضافه کردن تصویر به هر چیزی تحقیق Skyword دریافته است، صفحات وب کسب و کار محوری که دارای تصویر هستند، 91 درصد بهتر از صفحاتی عمل می کنند که تصویری ندارند. اسکای ورد، عملکرد ده هزار پست...
بهانه بی بهانه : هزینه اش را بپردازید
بهانه بی بهانه : هزینه اش را بپردازید در این مطلب یک فرمول ساده سه بخشی را برای کسب موفقیت در کار به شما معرفی می کنم: کمی زودتر در محل کار حاضر شوید، کمی سخت تر کار کنید و...