توجه داشته باشید که کارکنان هر سازمان اغلب، ایدههای جالبی دربارۀ کالاها و خدمات جدید دارند. آنها میتوانند به سازمان شما جهت بدهند، اما ممکن است کسی از آنها نخواسته باشد که این کار را بکنند. در مقام رهبر وظیفه دارید از آنها این تقاضا را بکنید. باید راهی پیدا کنید تا کارکنان شما ایدههای جدید عرضه کنند و باعث پیشبرد اهداف سازمان شما شوند. بسیاری از شرکتها به آن دسته از کارکنان که ایدههایی برای صرفهجویی یا کسب درآمد...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.استرس مُسری است
به عنوان یک رهبر همواره با افرادی برخورد خواهید کرد که احساسات خوشایندی ندارند و احساسات نهفته خشم، ترس و خصومت را مخفی میکنند. در نتیجه، سطوحی از اضطراب و تشویش را تجربه میکنید که مرتبط با احساساتی است که...
عادتها از کجا ریشه میگیرند؟
وقتی ادعا میکنیم که اعمالمان منطقی و اساساً مبتنی بر دلیل و تفکر است، در واقع خود را دست میاندازیم. ما به وسیله دلیل و منطق ترغیب میشویم، ولی بر اساس عواطف عمل میکنیم. در دنیای تجارت وسیع، اغلب تصمیمات...
جلسات نتیجهمحور
شرکت در جلسات فرآیندی اساسی و ضروری برای تیمها و گروههای کاری است. مهم نیست چه میزان از روشهای ارتباطی استفاده میشود، انسان موجودی اجتماعی است و نیاز به تماسهای رو در رو دارد. جلسات ممکن است اتلاف وقت باشند...
از اعتماد تا خودافشایی کارکنان
یکی از کارهایی که رهبران در ارتباطات اثربخش میتوانند انجام دهند، اعتمادسازی و به تبع آن خودافشایی کارکنان است. رهبران باید به ابزارهایی مجهز شوند تا کارمند آنها بتواند اطلاعاتی را آگاهانه به وی بدهد؛ اطلاعاتی که طبیعتاً رهبران از...
مکالمات رهبران قدرتمند
با وجود اینکه در عصر اطلاعات هستیم، گفتگوهای چهره به چهره هنوز قدرتمند بوده و از اهمیت خاصی برخوردار هستند. تحقیقات نشان داده است که فقط ۲۰ درصد از کل ارتباطات شامل واژگان و کلمات است و حدود ۸۰ درصد...
همدلی باعث میشود کارکنان احساس کنند ارزشمندند
همدلی توانایی درک شرایط احساسی دیگران و مهارت تشخیص نحوۀ درست رفتار کردن با دیگران با توجه به واکنشهای احساسی آنهاست. همدلی زمانی مصداق پیدا میکند که شنوندۀ خوبی باشیم و نیاز و خواستۀ دیگران را بر نیاز و خواستۀ...