سر و صداها را به آرامش تبدیل کنید برای خراب کردن روزی آرام در خانه، هیچ کاری به اندازه ی مسابقه ی ایجاد سر و صدای فرزندان خانواده موثر نیست. کسانی که این مورد را تجربه کرده اند، دقیقا متوجه منظور من می شوند. من اولین دفعه این حالت را کمی پس از سالروز تولد دو سالگی دختر کوچکم تجربه کردم. هنگامی که درگیری بین دخترانم رو به وخامت گذاشت، یکی از دوستان گفت: "بهتر است به چنین صحنه هایی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی تلفنی (۲)
تفاوت بازاریابی تلفنی درونی و بیرونی بازاریابی درونی، روش واکنشی است که به آن Reactive میگویند. در این حالت، بیشتر مشتریان با سازمانها تماس می گیرند. برای مثال آگهی دهندگانی که در روزنامه ها سفارش آگهی می دهند. در این...
هر طور عمل کنید، مردم شما را همانگونه می پذیرند!
هر طور عمل کنید، مردم شما را همانگونه می پذیرند! مانند یک مدیر کل عمل کنید، مردم هم شما را همان گونه می پذیرند. مانند یک کارمند جزء رفتار کنید. مردم هم شما را آن گونه می پذیرند. اما چگونه...
به صحبت های او گوش فرا دهید
به صحبت های او گوش فرا دهید اگر ناچار باشم فقط یک پیشنهاد بدهم که به حل تمام مشکلات رابطه ای و خانوادگی کمک می کند، بیان این عبارت است: "بکوشید شنونده ی خوبی شوید." اکثر قریب به اتفاق ما...
حرف های در گوشی
حرف های در گوشی افرادی که سرشان را نزدیک هم قرار می دهند، وجود رابطه ی بین یکدیگر را نشان می دهند و در آن میان جایی برای کس دیگری نیست. نزدیکی جسمی، پیوند فکر و عاطفی را منعکس می...
بازاریابی تلفنی (۱)
بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه دهد، آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند و...
استفاده از شبکه های اجتماعی در بحران
استفاده از شبکه های اجتماعی در بحران درست مانند نقش روابط عمومی در بحران ها، استفاده از شبکه های اجتماعی در شرایط بحرانی کاملا با استفاده از آنها در شرایط عادی متفاوت است. در شرایط بحرانی، شبکه های اجتماعی می...