بازاریابی محتوایی در قرن نوزدهم گرچه جان دیر John Deere در سال 1886، درگذشت؛ اما ارزش های گوش دادن و آموزش دادن، همچنان در شرکتی که او تاسیس کرد، زنده است. شرکت دیر، مشهورترین شرکت در زمینه ی کشاورزی در دنیا، مجله ی فورو The Furrow Magazine را در سال 1895 طراحی، ایجاد و توزیع کرد. دیر این مجله را صرفا به منظور فروش محصولات شرکت جان دیر ایجاد نکرد؛ همان کارکردی که یک کاتالوگ دارد؛ بلکه هدف او، آموزش...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ارائه ندادن پیام، افتخارِ تبلیغات نوآورانه است!
ارائه ندادن پیام، افتخار تبلیغات نوآورانه است! بالا بردن توجه و ارائه ندادن پیام، افتخار تبلیغات نوآورانه است. وقتی شما در یک آگهی به هیچ جنبه ای به جز سرگرم کنندگی و جالب بودن آن توجه نکنید، در واقع یک...
آموزش به کارمندان طی چه مراحلی باید انجام شود؟
آموزش به کارمندان طی چه مراحلی باید انجام شود؟ هر وقت امکان دارد، زمینه های اولیه ی آموزش گروهی را فراهم کنید. زیرا از لحاظ اقتصادی اینگونه آموزش ها به صرف تر است. اگر شما 10 نفر را در یک...
قدرت رویه ها در اثر مرکب
قدرت رویه ها در اثر مرکب بعضی از بهترین نیت ها و اهداف ما به این خاطر شکست می خورند که سیستم اجرایی مناسبی برای شان نداریم. برای حل این مشکل، نگرش ها و رفتارهای جدیدتان باید در رویه های...
قدرشناس اعضای خانواده ی خود باشید!
قدرشناس اعضای خانواده ی خود باشید! یکی از دلایل رنجش در بیشتر ازدواج ها و بیشتر روابط خانوادگی، احساس فقدان قدرشناسی است. متاسفانه بسیاری از ما به این دلیل که هر روز با اعضای خانواده ی خود در ارتباط هستیم،...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۲)
در ادامه ی مقاله ی مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را دنبال کنید. پدرم اعتقاد داشت که باید «ملک یا زمین دیگری» به املاک خود اضافه کند. او در بروکلین اولین کسی بود که پارکینگ را به خانه...
برندسازی شخصی: خود واقعیتان را بشناسید
برندسازی شخصی: خود واقعیتان را بشناسید نظرات و انتظارات دیگران را دور بریزید تبدیل شدن به انسانی اصیل به این معنی است که خودتان را همانطور که هستید بپذیرید. هرکسی نگاه متفاوتی به زندگی دارد، علائق و نفرتهای خاص خودش...