شخصیت تبلیغاتی جو ایسوزو Joe Isuzu؛ فروشنده ی چاخان به رغم هیاهویی که آگهی تبلیغاتی محبوب به راه می اندازد، تنها تعداد کمی از آنها می توانند درصد فروش محصول مورد تبلیغ را به اندازه ی همان هیاهو بالا ببرند؟ چه کسی می تواند شخصیت تبلیغاتی جو ایسوز (فروشنده ی دروغگوی ماشین) در دهه ی هشتاد را از یاد ببرد؟ در خود عکس آگهی از قول جو ایسوز نقل شده است: "من می خواهم به شرکت "ساعتچی و ساعتچی" برای...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید
برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید شرایط زندگیتان را در نظر بگیرید چه تازه از دانشگاه درآمده باشید یا متخصصی تازهکار باشید، میانسالی باشید که فکر تغییر شغل هستید یا سالمندی که دارید خودتان را برای بازنشستگی آماده...
روابط متقابل
روابط متقابل فرض کنید که دارید یک کتاب را می خوانید و من وارد اتاق می شوم و میگویم «سلام، چطوری» شما به من نگاه می کنید و در جواب میگویید سلام. ما با این کار رابطه متقابل ساده ای...
قدرت نوآوری مدیریت (۳)
در ادامه ی سری مقالات قدرت نوآوری مدیریت مطلب زیر را دنبال کنید. از نگرانی در خصوص نوآوری اجتناب کنید: خطر دلبستگی بیش از حد به یک ابتکارِ رهبری را صرف نظر از محبوبیت آن تشخیص دهید. در مورد وابستگی...
رمز و راز بزرگِ موفقیت، برنامه ریزی است
رمز و راز بزرگ موفقیت ، برنامه ریزی است توانایی شما در هدف گذاری و برنامه ریزی برای دستیابی به این اهداف رمز و راز بزرگ موفقیت است. مهارتی به این اندازه در دستیابی به هدف تعیین کننده نیست. موفقیت...
مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی
مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی برای تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی و بعد به مشتری شاد و هیجان زده باید تدابیر دقیقی در نحوه ی برخورد با او بکار ببریم که انجام سیکل زیر تا...
پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با استفاده از رویه های منظم
پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با کمک رویه های منظم اگر می خواهید با تلاش های تان به موفقیت هایی در سطح جهانی برسید، کلیدش این است که عملکردتان را حول رویه هایی در سطح جهانی بنا کنید. پیش بینی...